Oshhh...

Long time no see....

Har inte riktigt haft tid, har spenderat min tid med lite andra saker denna vecka, eller den är inte slut än...
Men iaf så hade man en mysig söndag kväll, som skönt.
Måndag hade jag en massa saker att packa upp, julklappar, kläder och allt sådant, men nu är de på sin plats så de går att röra sig i hallen också igen :P
Bara massa tvätt kvar att tvätta men de blir att fixa i veckan så.
Tisdag spenderades hela dagen med Emelie <3 Skit mysig dag med henne och kompis :)
Måste vi göra om gumman, när tiden finns!

Har vart i boden sen dess till idag då man tog sig hem och drog en sväng till storheden lite kallt ute, var -32 när jag klev upp :)
Men de är lite små härligt ;P
Skulle se om det fanns nå kläder åt lillan men hittade bara ett par byxor, så får kolla mera sen istället :)
Vart sen nu en lugn kväll hos Karro...

Men mesta dels av veckan har spenderats i boden och möjligen helgen kommer att bli samma om inte något annat händer :)

--------------------------------------------------------
Gahh du är så långsam med svar vet du de?!
Jag vill, jag vill, jag vill ju.....
----------------------------------

För övrigt så saknar jag min älskling så otroligt mycket, så att det gör ont :´(
Skulle hämta henne i morgon men hon skulle vara hemma, så kommer inte träffa henne förrän söndag och då blir det ju 1 hel vecka jag inte har varit med henne :(
Och de har nog endast hänt typ 2 ggr!
:((


Mamma älskar dig gumman <3


Ska göra lite annat nu så får vi se vad helgen har att bjuda på, blir att städa imorgon för att fördriva lite tid iaf...



Du gör mig så j¤vla förbannad och ljuger mig rätt upp i ansiktet!!


De avslutar vi med för idag..

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback