Söndag igen...

Tyvärr så är det ju söndag igen och de betyder ju att min älskling åkt till sin pappa 1 vecka :(
Saknar henne redan och kommer bara göra det mer och mer <3


Lillan leker med sina bebisar :)

Men helgen har varit mys, mommo & moffa har varit och hälsat på! De gillar vi :D
Tindra fick en ny rattkälke av moffa de gillar vi också. Dessutom så är den nu ristad med namn och allt och ett lås har den med, så nu ska vi väl kunna få ha den var!
De hoppas vi på :)

Idag har vi eller Tindra har duschat en snabbis sen vart vi hämtade av Thess, Jocke och Oliver för att spendera ett tag och leka på leo´s och de var uppskattat. Men springa som en tok upp och ner har man fått göra men de spelar ingen roll, bara min lilla älskling är glad och nöjd så :)

Efter de svängde vi förbi här och hämta lite grejer och åkte vidare till  tuna för att leka lite hemma hos Thess sen tog vi boben ut med barnen och gick till Tindras pappa och lämnade henne där.
Efter de gick vi förbi kiosken en snabbis sen tillbaka till Thess där jag stannade till halv 9 typ.
Men otroligt trevligt har det varit och som skönt att få snacka och surra en massa ;) :D

När jag tagit mig hem vart det att äta lite mat och fundera lite.
Men lite framtids planer finns det nu, så de ska vi se om vi kan ordna imorgon :)

Haha tänkte inte ens skriva allt de här, just för att jag är helt slut i kroppen men så har det varit ett tag, så vi får ju se sen helt enkelt!

Men vet ni?
Min man kan också sköta hemmet och göra "kvinno göra" som han själv kallar det ;D

Nu finns det bevis på de ;)
Älskar dig <3


Nu ska jag fortsätta med mitt och så ska vi se om de jag vill hinna med imorgon blir...


Saknar min bebis <3





Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, men ja. Jag kommer knappt ihåg att han har varit så liten, gör du? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback