Bilder...

Blir som mest en massa bilder i detta inlägg :)

Idag vart det en stressig morgon och min karl ställde upp och följde med och lämnade lillan på dagis imorse så jag skulle hinna i tid till skolan, tack älskling <3
Sen vart det en kort stund i skolan slutade innan lunch och tog mig hemåt och betalade de sista räkningarna och såg till att min karl kom iväg till boden också :)
Han ska nämligen köra ner till umeå idag för att se nå band som ska spela, inget i min musik smak iaf :P
Och så ska han även köra hem i natt när det är slut, därför han sov lite extra idag efter han lämnat Tindra. Så får se när han dyker upp, mot morgonen skulle det bli så man får sova själv ikväll :/ Men får vakna med han iaf :)
Och imorgon kommer dom andra barnen hem igen, som Tindra längtar :)

Nu är vi ju även i boden fast T inte är här men vi har tvättat en maskin med kläder och en till blir det imorgon, för tvättider är inte speciellt bra i mitt hus så tog med lite hit så man får bort sånt :) Vi har ätit middag och hängt tvätt, varit till ica en sväng (är man sugen på chips så är man :D) haha

Just nu ser lillan på pippi igen för 3dje gången på 3 dagar :D Och snart är det läggdags för henne.
Själv så ska jag underhålla mig själv på nå sätt så jag lyckas hålla mig vaken liite längre än vanligt nu mera..
Har somnat på soffan flera dagar i rad nu och så gott som före 22 varje gång :P Dö trött kan man lungt säga och anledningen vet jag ej. Men så kan det vara, lite jobbigt så där :)

Men nu blir det lite bilder iaf :

  
Leker med g-mormor & morfar, på andra bilder så hoppar hon just :) Och på de sista bilden sitter hon med pippi i vagnen och ser tv i sin nya stol hon fått av mommo & moffa :D

  
Hann med en massa bus med både mommo & moffa och en del pussar såklart <3


Snygging med lite kläder, ryggsäck och solisar :)

Allt för mig, och önska mig lycka till att hålla mig vaken när lillan har somnat!! :D

Älskar er <3<3<3


One day...

Long time no see...
Inte riktigt haft tid eller prioiterat att blogga, men nu har jag en ledig stund fast 3 barn härjar runt :)
Men eftersom jag är ledig onsdag och torsdag för hemarbete och hälften gjorde vi igår så de är som bara lite kvar och de fixar vi ihop på fredag då det är redovisning.
Så spenderar vi dessa 2 dagar i boden hos min karl och barnen, myys de gillas <3

Annars i veckan har det bara varit skola, dagis och sånt skoj :P
Så nu får vi se vad det blir att göra under helgen, finns ju planer men vi får väl se. Hade ju som varit skoj att hitta på nå med nån....
Men men.

Nu ser barnen på pippi och sen blir det att gå ut i det fina vädret :)
Inga bilder har jag heller för dom är på min dator så de får bli sen med en massa bilder från veckorna som gått :)
Inte mer att säga just nu så...


Bye!


Lördag...

Godmorgon!
Eller de var morgon redan kl 9 :P Jag vaknade då och var pigg så gick inte att somna om, kan ju säga att det inte var helt uppskattat av min karl :P Men sånt händer. Och när man väl kan ta sen lååång sovmorgon på en lördag så icket, men men inte gör de nå :)

Veckan har rullat på som vanligt förutom att jag har varit "ledig" dom 3 sista dagarna men de har varit som skönt. Trots att jag har klivit upp kring 6-7 tiden dom dagarna för att jag var rastlös och inte kunde somna om, men då har man fått lite mera gjort också :)

Igår hämtade jag min älskling från dagis och de var en sån lycka att få träffa min skatt, när jag saknat henne så extremt mycket <3
Men snart är det söndag då kommer hon äntligen hem :)

Ja idag lördag då, vi ska som ta det lugnt nu på morgonen/förmiddan, får nog se till att min karl städar det sista så de är gjort :P
Sen ska vi åka ut till brännberg :D Ska bli så hemskt roligt att få träffa dom igen, längtar så :)

Ne men nu ska jag nog ta och fixa fram frukost börjar bli hungrig...



Och får inte glömma att min kära lillebror blir hela 15 år idag!
Grattis lilleman :D


Älskar er <3


...

Följ min blogg med bloglovin
http://www.bloglovin.com/blog/4008/deeya?claim=3yvypgqtbud">



2010-03-16

Idag har vi tisdag och jag saknar min älskling en hel massa <3
Varit i skolan och har fortfarande inte fått något schema så jag hoppas verkligen att det är på väg.
Imorgon är man ledig för de är nå grejs på kvällen, men de kan jag ju inte fara på för de är på artic hotell, så en hel ledig dag med andra ord.
Torsdag likaså inge då heller och fredag ska vi vara på arbets för att träffa nå från piteå och lämna cv typ, så de tänker jag inte alls fara på.

Nå få se om schemat blir klart i vecka, men dagis har ju fått tiderna så får väl se hur det går...
I övrigt har jag inte gjort mycket alls, varit här hos min karl och bara myyst på :)
Blir nog att vara här hela dagen imorgon om inte nån känner för att göra nå?! :)
Jag har tid iaf =)

Torsdag är det tänkt att jag ska städa (uppmärksamma "tänkt") :P och sen ska jag hämta min älskling från dagis och pussa en massa på henne <3 Längtar!

Nu ska jag nog bänka mig framför tvn med min karl så fort han är klar med sitt...





Bye!


Utan...

Lördag idag och vi har haft fullt upp både igår och idag med att leka och busa en massa med lillan :D
Vi har varit och handla med min fammo idag och gått i affärer och lillan fick nå småsaker.
När vi kom hem så vart det lek ute och Tindra ville gunga så hon satte Anton att skotta fram gungan :P

Vi har ätit middag och gjort oss klara för nu blir det en tripp till stan för lite fest :)
Trevligt, trevligt...

Lillan ska vara med mommo & moffa :)
Ska nu dra mig så vi kommer iväg.

Och tyvärr så är det ju söndag imorgon :( Min lilla älskling åker ju bort då...
Nå får trösta mig med att jag får vara med min stora älskling <3
Som jag saknar en massa <3


<3



Bye!


Helg...

Ne inte riktigt än men nu tar vi helg faktiskt!
Är så less på dålig info m.m så vi drar till happis idag.
Vi har så gott som packat allt så nu väntar vi bara på att mommo & moffa ska komma :D
Tindra ville åka redan igår så hon är då klar att åka så fort dom bara kommer :)
Min sötunge <3


Världens finaste barn har vi ;)

Har inte mycket att tillägga förutom att jag saknar min karl och kommer inte ses nå mera förrän efter helgen, älskar dig gubben <3


Men nu tar vi helg och vi ska endast mysa och ta det lugnt, lite halvt iaf ;)


Hörs bättre sen :)

From the start...

Har nyss lämnat lillan på dagis, idag blir det bara 5 timmar för henne så ska jag fylla i ett nytt schema åt till dagis och lämna de när jag hämtar mitt hjärta.
Dåligt med information så jag har ju inte en susning hur veckans j-vla schema ser ut i skolan plus att vi har fått en ny "lärare" som tydligen inte svarar på mail och inget telefonnummer har man heller. Suck....
Nå jaja är nog som det brukar så får se om man far imorgon eller torsdag...

Ska strax börja städa så de blir lite rent här och så är det skönt sen att komma hem efter helgen till ett rent hem och slippa börja städa de första man gör :)
Ne men om man skulle sätta igång så jag får springa till Karro och få mitt hår färgat sen... :)





Haha undra vem som tror att allt handlar om henne?!
Lilla vän allt kretsar inte kring dig :)
Och tror du verkligen att jag skulle idas svara på nå sånt här isf?!
Nej verkligen inte!!
Så chilla!! :P

Ny vecka...

Måndag och ny vecka och min älskling är hemma och sol och varmt ute kan de bli bättre? :)
Tror inte de :D
Plus att jag fått sova med min karl en heeel vecka, de gillas <3

Måndag idag och jag kan ej åka till skolan i brist på information och schema så hann inte ringa dagis under fredagen och ändra tider och så.
Så nu väntar jag på svar för att kunna fixa de.

Iaf så idag ska vi till Karro på inte allt för länge och tvätta eftersom de aldrig finns tid i min tvättstugan förrän till helgen och de går ju som inte alls...
För till helgen åker vi ju upp till happis till mommo & moffa, tindra ville åka dit redan igår :)
Sötbarnet mitt <3



Ikväll kommer även min karl också så de blir myys <3
Hade inte mer att skriva just nu väntar som bara på svar så man vet hur veckan kommer att se ut....
Så ska packa ihop tvätten och sånt nu :)


Älskar er <3



Btw:
Shut the fuck up du vet inte vad du pratar om så knip endast igen!


Saknar...

Saknar min älskling så jag tror jag blir tokig :(
FÅR jag inte hämta henne idag när jag väl hade en ledig dag...


<3

What goes around comes around
Tänk dig för...


Nå efter som jag varit vaken sen min karl åkte till jobbet strax efter 6 så ska jag se om jag kan få tvätta iaf.
Sen åker jag nog i väg och ser om jag får praktikplats och sen vidare och umgås <3


Mamma älskar dig gumman och snart är det söndag <3

<3<3<3<3<3

My baby...

Saknar min älskling så jag tror jag dör.... <3
Vill verkligen hinna hämta henne i veckan så får se imorgon hur resten av veckan kommer se ut i skolan...
Sitter i boden hos min karl nu och snart blir det mys <3
Imorgon blir det att kliva upp extra tidigt för jag ska vara i skolan kl 9, så jippie till mig men de är sånt jag offrar mig för att få spendera natten med min älskling <3

---------------------------------------------------------------------------


Alltså så här ligger det till, jag vill verkligen att vi ska kunna fortsätta vara vänner, men grejen är att det är svårt att kunna kombinera heltid i skolan 9-16 varje dag!
Då kan man inte fara någonstans, men jag vill ju ha tid att åka och hälsa på de vill jag.
Och veckorna då jag inte har Tindra är de ju samma sak.
Det finns så otroligt lite tid, men du vet exakt vad jag sa åt dig, jag vill...
Som jag nu skriver så är de svårt att kunna kombinera de jag nu gör!
Är du nu redo att ge upp vår vänskap pga av att jag inte kan just nu, så är det upp till dig!
De sårar men de är ditt val jag kan inget göra just nu med allt som pågår :(
Ditt val.....

-----------------------------------------------------------------------------------------


Nu ska jag slänga mig i soffan och trösta mig när jag saknar min lilla älskling så mycket :/
 Ska istället kramas med min stora de hjälper lite iaf.
Älskar er <3