Sol...

Vi hade en underbar påsk och lillan var så nöjd med att få vara med mommo & moffa :)
Hann även en sväng på Ikea och skopunkten för lite shopping :P
Kom hem i måndags till glada barn och en saknad karl <3

Tisdag tog vi en prommis till barnenhus och skokanonen för att kika på en vagn åt lillan och V fick nya skor!
Vart en sväng på dollar också där man alltid hittar nå :)
Onsdag ville lillan på dagis och de fick hon, möttes redan så fort vi kom in på gården av S och de var inga problem alls att lämna lillan då hon gick iväg och lekte med S :) Skönt!
Vart en sväng till stan där jag skulle köpa hobbyfärg till ramen men sprang på Thess och bebis så gick med dom istället och fyndade lite på rean plus nya strumpisar till hjärtat som nöter dom hur fort som helst :)
Vart prommis hem från stan sen, skönt men de hade gärna fått blåsa lite mindre bara :P
Åkte sen och hämtade lillan och gick till moster där vi åt middag och lämnade lillan för att gå på föräldramötet, som gick bra.
Åkte sen hem för att slänga lillan i säng och åt en kyckling macka som älsklingen tog med hem från stan till mig. Lite mys och sen sov vi :)

På fredag ska lillan åka till sin pappa över helgen, kommer bli tomt men hon kommer ju hem igen på söndag och så har vi tusen saker att göra så de kommer gå fort!

Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på men ut ska vi gå iaf då de är super fint väder =)




Älskar mina hjärtan <3

Påsk...

Snart påsk då.
Under veckan har vi roat oss med att vara på storheden så lillan har åkt kana och sånt, mommo o moffa kom i tisdags för att lämna Anton och lillan åkte med dom hem helt själv, min stora tjej :)
Vi var även på maxi så lillan fick hoppa på studsmattan vilket hon velat göra så nu vart hon nöjd!
De gick jätte bra att sova med mommo och idag tar jag bussen dit och stannar tills på måndag, ska bli skönt att komma bort ett tag, de är alltid lika skönt att åka bort!
Och lillan har pratat länge om att få åka hem till mommo :)
Saknar min prinsessa och i eftermiddag får jag pussa på henne igen <3

Dock blir det att lämna karl och barnen hemma under påskhelgen, kommer sakna <3 Men åt andra sidan så får dom lite egentid och de är alltid bra :)

Nu ska jag äta frukost och packa lite grejer som ska med sen bär det av till stan för lite snabb ärenden innan jag tar bussen till happis =)


Lite...

Förra veckan var lugn, lillan var på dagis i tisdags och efter vi kommit hem fick jag höra att de gick magsjuka på dagis så resten av veckan vart lillan hemma.
På fredag drog vi in till stan vid 10 tiden och mötte upp Ems, Vilma, Pia och Meja på babysången, de var första gången jag var där faktiskt de har som aldrig blivit att fara dit trots att lillan snart fyller 4 år! :p Nåja så kan det vara och första gången vart ju nu iaf.
Efter de gick vi för att äta lunch på mat & prat där barnen busade vilt, sen åkte vi vidare hem till P så barnen fick leka ännu mera =)
Och lillan var sååå nöjd när hon fick leka med Vilma, de har hon längtat efter så de måste göras snart igen...

Lördag tog vi fram cyklarna så dom stora fick ta premiär turen ute och de gillades :) Själv tog jag en tur till storheden och handlade lite med Karro.
Söndag åkte vi och badade, vilket lillan har velat göra hela veckan så hon var super glad, dom andra också såklart :)
Vi spenderade nästan 2 timmar där och sen åkte vi hem för lite mellis och lillan beställde plättar till middag vilket hon fick såklart.
Lillan åkte till sin pappa och de är så tyst hemma, saknar mitt hjärta <3

Även barnen har åkt idag så nu kommer det vara extra tomt, nåja de går bra de är snart söndag igen :)

Idag är det kasst väder så de blir att städa och pyssla på här hemma i väntan på att min älskade ska komma hem <3


Söndag...

Äntligen söndag igen och min älskade skatt kommer hem idag :D
Ingen kunde vara lyckligare än mig!
Men innan dess så måste vi nog en sväng till storheden för att köpa en rullgardin till barnens rum och sånt.
Igår skulle jag baka bullar vilket jag inte gjort på flera, flera månader men så klart ville den inte jäsa så idag ska jag nog göra ett nytt försök om jag orkar, men är sugen på bullar så de blir nog så :P
Men ska slänga i mig frukost och sen hoppa på min karl så han stiger upp så vi kan sätta igång med dagen!