Super...

Vi har verkligen haft en super helg, lördagen spenderades med mamma/ mommo här och vi fikade, var ute och lekte och på de pizza till middag. Barnen älskade det verkligen :)
Söndag åkte lillan efter lunch till sin pappa då dom skulle och bada.
Så vi gick ut ett tag och lekte sen var vi bara inne till min älskade karl äntligen kom hem från övningen, han var efterlängtad <3
Kvällen var lugn och vi myste bara...

Veckan har just nu fram till idag bestått av att jag har städat varit och handlat, varit hos Karro och spenderat tid med mig älskling <3
Skönt med egen tid bara för oss.
Men saknar mitt lilla hjärta och längtar tills det är söndag igen så hon äntligen kommer hem!

Tills dess får jag roa mig bäst jag kan för att fördriva tiden, som förresten har gått rätt fort nu dom senaste veckorna och snart är det sommar, som jag längtar de ska bli härligt!! :D
Och barnen längtar tills det är sommar...

Nu ska jag roa mig med lite mera städning och längta tills min karl kommer hem <3


Var ju en evighet sen lillan var så här liten :)

Har fått alla bilderna på lillan som jag saknade så de är skönt att ha alla på samma ställe :)

Helg...

Gick super att lämna lillan på dagis, väntade mig att hon inte skulle vilja stanna men de gjorde hon, efter dagis gick vi till moster för att umgås lite innan vi åkte hem.
Och igår åkte älsklingen på övning och är borta till söndag, saknar han en massa nu och längtar tills han är hemma igen <3

Vi har varit ute och lekt i backen så dom fått åka och igår var vi även i lokalen och pysslade och åt våfflor! Trevligt....
Idag har vi varit ute igen ett tag sen har barnen busat som vanligt men nu sover strax alla och jag ska ta det lugnt i min ensamhet och njuta av tystnaden..

Imorgon kommer mommo & moffa och hälsar på och lillan längtar eftersom hon vill åka till mommo :)


Hemma...

Lillan är hemma igen och de är skööööönt! :D
Undra vad man ska hitta på i veckan då, till dagis måste vi iaf och hämta overallen som farfar glömde sen får vi se vad som hittas på.
Idag ska vi ta oss ut en stund iaf då de är plus grader :) Härligt!!


:D

Ny vecka igen...

Nu har vi en ny vecka igen och lillan har åkt till sin pappa, detta kommer att bli en tom vecka :/
Men får roa mig bäst jag kan för att fördriva tiden.
Ska ju och snoza bebis dessutom här nån dag :)

Helgen har vi spenderat ute ganska så mkt och barnen har haft super skoj i backen, har haft besök och så har mommo & moffa varit så lillan var nöjd <3




Så nu får vi se vad veckan har att bjuda på...


Älskar min underbara Tommy <3

Suck...

Jovisst fick även jag magsjuka i torsdagskväll som började med illamående och sen vart det att spy en gång under natten och bara må skit efter de...
Men min älskade man köpte cola och proviva under dagen när han ändå var ute och körde.
Låg däckad hela fredan och så gott som hela lördagen, så nu jobbar jag på att kunna börja äta fast mat igen, går segt men framåt!
Har nog lite smygfeber kvar än så blir att vara inne idag också och bara vänta att min älskade prinsessa ska komma hem :D
Som jag längtar efter min skatt <3

Skulle egentligen ha hämtat henne från dagis i fredags och farit till tandläkaren med henne men då jag vart sjuk fick C ta det istället :)
Så jag saknar min tjej så otroligt mycket <3

Ne nu ska jag försöka få i mig nå mat och sen väcka min man :)


Torsdag...

Vi hade en härlig helg trots sjuka barn..
Sjukt bra väder de har blivit och vi hoppas att det stannar så härligt!!
Dock så blåser det idag och självklart måste jag in till stan en sväng, jaja bara att hålla i hatten.
Annars är det inte många knop gjorda, men i tisdags var jag och älskling ute och åt middag i lugn och ro, en ur mysig kväll <3

Igår vart det att vara i g-stan hela dagen då Anna och pappa var där.
Idag har jag klivit upp halv 8 och har städat och fixat lite, undra vad man ska roa sig med nu!

Nåja men snart är det söndag då kommer min älskling hem <3