Rullar...

Här hemma rullar det på, tiden springer iväg då våran prins vart 1 vecka igår!
Att de går så snabbt han kom ju nyss :)
Men han är världens finaste, sover mycket på dagarna och är vaken och ska äta en massa på kvällarna och nätterna, men de blir ju lätt så de är bara att hoppas att det vänder sen så han även sover på nätterna :)
Eller han sover ju men kortare stunder och sen sover han mellan kl 4-7 kanske ungefär de varierar!

Nåja han är ju liten så de får man räkna med :)

I fredags kom mommo & moffa och hälsade på vilket Tindra verkligen har längtat efter att dom skulle göra :)
Lillen fick jätte söta nya kläder, hemskt uppskattat :)
Men lillan var nöjd iaf, sen åkte hon till sin pappa över helgen och de är tur att det är söndag idag så hon kommer hem igen, är så tomt utan henne :)
Men vi har ju den lille som ljudar lite iaf <3

Ne men nu ska vi ta och väcka pappan i huset så vi tar oss ut idag och handla så vi får fylla upp kylen och frysen innan lillan kommer hem och innan karln ska köra sin pappa till flyget!
Hade även förhoppningar om att städa idag men vi får se om det blir att göra idag eller imorgon men städas de ska det iaf!!



Prinsen som fortfarande inte har ett namn men vi jobbar på de så var lugn de kommer :P

Äntligen!!

Den 22/10 -11 bestämde sig äntligen våran prins att komma ut!
Och vilken fart han hade :D



3075 g och 47 cm kort!
Men helt underbar såklart :)



Några bilder, mer kommer nog upp på fb!

En stolt storasyster <3


Han har dock inget namn än men de kommer väl :P

Men han har 3 helt underbara storasyskon <3

V 39

Nu hoppas jag verkligen att detta är den sista bilden jag ska behöva lägga upp!
För nu vill vi ju att du kommer ut till oss istället ;))



V 40 imorgon då och vi väntar spänt på att de ska hända nå!
Trots gardinbyte och städning och en massa annat så verkar skrutt trivas bra där inne, men ut ska du :D
Så de så!
Ja men vi får väl jobba vidare för att du ska vilja komma ut ;P

Söndag...

Vart en lugn fredag efter lillan åkt till sin pappa, bara massa mys med min man <3
Igår var vi på lilla Vildes dop, som var super fint och trevligt såklart =)
Fick även kramas med min tjej <3
Retsen av dagen och kvällen rensade vi lite saker och kastade och plockade lite, sen tog vi det bara lugnt och myste <3
Skruvade även ihop bebisen säng så de är klart och även väskan är packad :P
Så nu är det bara att du vill komma ut skrutten <3

Idag har jag bestämt att alla gardiner ska bytas, skulle ha gjort för längesen men de har inte blivit helt enkelt!
Men nu har jag plockat ner alla och hängt upp förutom i 3 rum, dom måste strykas först men de vart att ta en paus för att väcka min man, då vi ska iväg och handla också :)
Ska nog slå på en tvättmaskin och ta oss iväg nu!

För lite senare kommer ju mitt lilla hjärta hem igen <3



Älskar dig av hela mitt hjärta <3

V 38

V 39 imorgon då!
Så en bild från v 38 bjuder vi på!



Men nu får du ta och titta ut istället, längatar efter dig ju <3

Bm besök v 38 (37+4)

Och troligtvis var det sista besöket då nästa är bokat till 1 november och så länge vill jag då inte vänta tills bebisen ska komma ut!

Alla värden var super och hjärtljuden likaså, sf måttet låg på 30 cm så den växer :P
Vikten ligger jag på 8 kg + inte så farligt alls :)
Så jag är nöjd men nu får det ändå vara dags att komma ut tycker vi, nu har vi väntat länge nog så bebis de är fritt fram :D
Just de den är fixerad också så, kom ut till oss nu skrutten <3

-----------------------
Och igår var internet borta hela dagen så vi roade oss med att åka och handla och de var ingen höjdare för magen kan jag lova, men de blir nog bra :)
Tvättade gjorde vi även på eftermiddan/kvällen så nu är alla bebis sakerna tvättade och tumlade så de är mjukt :D
Tvättade ju även våra handdukar så de är mjuka, de är ett måste :P

Idag ska vi nog in till stan en sväng iaf på ett ärende sen får vi se vad vi hittar på :)

Helgen...

I torsdags åkte karln ut på övning och de var så sjukt tomt hemma...
Vi åkte till dagis och de gick super bra men inget annat var väntat, dom var hela dagen utan problem.
Fredag skulle V & S vara mellan halv 9 - 12 så vi lämnade dom och sen gick jag och lillan till moster för att spendera tiden där tills det var dags att hämta dom igen.
Sen åkte vi bara hem och bara var resten av dagen!

Lördag efter lunch åkte barnen till sin farfar för att sova där och gissa om dom var spända, dom tyckte de skulle bli så kul att få åka dit :) Händer ju inte så ofta!
Jag och lillan åkte ut till storheden för att köpa lite nödvändiga saker och annat :p
Vi gjorde plättar till middag som lillan beställde och hade väldans masa mys hela kvällen <3
När lillan lagt sig slog jag på en film som jag hyrde och den var rätt bra.

De som var jobbigast var ju såklart att sova utan min man :/ De är absolut ingen höjdare... Tur jag haft bebis i magen som sällskap iaf på nätterna <3

Söndag tog jag tag i att städa hela lägenheten, gå och handla och bakade en kaka :) De var en effektiv dag fick mycket gjort, sen lagade jag ju även middag så de kändes i magen efteråt att man hållt igång!
Efter 17 kom äntligen min man hem och med sig hade han barnen.

Resten av kvällen myste jag bara en massa med min man, som verkligen inte får åka ifrån mig igen <3

Idag är alla barnen hemma då det inte är nå dagis idag just nu iaf.
Får se vad vi gör men inte blir det mycket kan jag lova är kallt ute så de blir nog att dom får roa sig inne :)

V 37

De tar sig!
Veckobyte imorgon så en bild från v 37



Imorgon blir det alltså v 38 (37+0) Så nu är det nästan så de är fritt fram att komma när du känner för de skrutten :D
Vi kunde nog inte längta mera efter dig <3

Tycker nog magen har droppat lite känns som så också :)
Har en mysigt tryck på blåsan nu mera så med lite tur så klarar sig mina revben utan att gå sönder men nå sparkas det uppåt lite då och då :)
Men de är härligt då vet man att man lever :P

Inskolning...

I måndags började vi skola in V & S på Tindras dagis och veckan har gått super bra inga problem alls, fast de räknade vi inte ens med utan att det skulle gå lätt och smidigt!
Vilket de gjort och de var lite sura miner igår när dom inte fick stanna på dagis då Tindra gjorde de, men då vart det bara en snabb sväng igår då vi var på bvc först och åkte dit sen.
Men idag har jag lämnat alla 3 på dagis själva, hann knappt säga hejdå så var dom redan inne och börjat leka :)
Bara lillan som vart ledsen :/
Nåja ska ju ändå snart hämta hem alla hjärtan igen <3
De är väldans tomt hemma kan jag lova nu bara jag hemma och tvn som står på i bakgrunden för att det inte ska vara helt tyst!
Tänkte väl nästan att jag skulle plugga lite då en inlämnings uppgift ska vara inne imorgon, men har ju även ikväll på mig men börja kan jag alltid.

Pratade med min lärare i nk b idag och jag fick G på slutbetyget vilket känns super skönt att få de bortgjort nu och kunna koncentrera mig på engelskan nu innan bebis kommer så jag även klara den kursen!

Och min man åkte iväg på övning i morse och kommer inte hem förrän på söndag eftermiddag, kommer vara så tomt i sängen att sova själv :/
Saknar honom redan <3

Ne plugga lite var de!