V 36

Imorgon byter vi vecka igen till v 37 så här är en bild från föregående vecka!



Nu har vi bara 3 veckor kvar ungefär!
28 dagar kvar idag och tiden går fort så snart har vi våran lilla skrutt ute hos oss, som vi längtar <3

Bm besök v 36 (35+4)

Allt var super med bebis hjärtljuden var bra och nu är den så gott som fixerad men ruckbar ännu!
BM tyckte gott bebisen kunde stanna i minst 2 veckor till och de tycker vi också :)
Men snart får du komma ut :D

Även lillan var med idag och fick höra på bebisens hjärtljud.
Efteråt tog vi oss en sväng på storheden för att handla lite smått och sånt.
Men nu får det gärna sluta regna då jag fortfarande inte tagit mig att köpa ett par stövlar, men de ska väl bli nångång här snart skulle jag tro.

Imorgon ska lillan på dagis och jag får se vad jag gör undertiden, men imorgon kväll ska labb rapporten göras!
Hade ett samtal med min lärare och vi kom fram till att jag skulle skriva en sjukt bra labbrapport så fixar sig allt så nu ska jag satsa järnet på att få den bra!

Fast nu är det dags att sätta sig i soffan och bara vara resten av kvällen :)

...

Ne nu vill jag inte vara med nå mera så är det helt enkelt!
4 satans poäng ifrån var de enda som saknades, så surt så jag vet inte vad...
Få se hur vi går vidare nu då troligtvis får jag ett samtal från läraren imorgon och att vi kommer fram till något bra!
Utöver de ska jag sätta mig och sura nu.
Dock så är bebis igång som alltid så de piggar upp :)

Helgen har varit mys, vi har firat Karro som fyllt hela 25 år i lördags, god mat och gott fika sen fick dom själva stå för festen :P
Själv så är man en aning för höggravid för sånt och ja jag skulle kunna säga att jag är det nu för nu är det snart endast 1 månad kvar!
Vi har utöver de myst med barnen och bara varit, skönt!

Idag tog jag med lillan och drog till dollar store då reklamen kom under helgen och fyndade mig nya gardiner, en tröja till bebis, nya vantar och halsduk till mig och barnen fick sig varsin liten grej dessutom!
Fast de slank även med lite choklad självklart de är ju gott :D

Nu är nog snart mitt projekt måla byrån klar eller den är målad fick bara för mig att måla nå mönster typ med vitt på bara för att den inte skulle se tok blå ut! Så får se hur resultatet blir.

Ne sätta mig och mysa med magen och sura en stund tills jag kommer över de, var de ja!

V 35

Utlovade bilden från denna vecka 35 alltså!



Imorgon blir det alltså v 36 och 4 veckor kvar nu, ingen tid alls men tycker nästan att de börjar gå segt, fast nu får det gärna speeda på en massa så skrutten vill komma ut <3

Behov...

Kan ju lova att jag är i stort behov av att äga ett par stövlar då man inte ens kan gå ut genom dörren utan att vara dyblöt i skorna....
Måste hitta mig nå vettigt!

Lillan ville vara ledig resterade del av vecka och de fick hon såklart, så vi har myst på hemma bara vi <3
Blir nog mera sug att fara på dagis när både V & S börjar på samma dagis om typ 2 veckor.
Bebis sparkar runt och de har börjat göra lite ont på vissa ställen när den lille krabaten sparkar :P Nåja snart ska du få komma ut iaf, blir så mkt mysigare så :D

Helg nu och alla hemma, mys <3
Ska bara njuta av helgen men vi ska även fira moster som fyller år, de tror jag knappast lillan vill missa :)
Även byte av vecka imorgon så ska slänga upp en bild senare ikväll, ska bara få min man att ta en ny ;)
Ne nu ska jag hitta något att sysselsätta mig med istället för att sitta här!


<3

Om...

Vi fick mycket gjort i helgen och de är skönt!
Alla bebis saker som behövdes är nu fixade så nu är det bara den sista väntan på att skatten ska komma ut <3

Lillan kom hem i söndags kväll och de var skönt att ha liv hemma igen.
Måndag ägnade jag större del eller så gott som hela dagen till att plugga.
Lämnade lillan halv 8 på dagis igår då jag skulle skriva omprov och hoppas verkligen att det gick bättre denna gång!
Hann inte mer än hem och vända så skulle jag iväg för att hämta hem lillan igen, efteråt åkte vi bara hem och tog det lugnt, skönt då jag var sjukt trött...
Idag ville lillan vara hemma från dagis och så fick det bli, skönt med lite sovmorgon för mig :)
Idag kommer vi inte att göra speciellt mycket är trist väder ute men vi får roa oss bäst vi kan!


<3

V 34

Byter vecka imorgon så en bild från föregående vecka alltså v 34...



V 35 imorgon och endast 5 veckor kvar, nu närmar det sig med stormsteg! :D
Vi längtar efter dig lilla skrutten <3

Onsdag...

Hatar verkligen regn speciellt när man inte har ett paraply!
Regnade inte alls när vi skulle till dagis utan solen tittade fram dessutom, men så fort jag kom ut från dagis slog det som spö i backen... Något irriterande så ja, jag vart måttligt blöt, droppade fint är jag kom hem!
Har det inte regnat nog nu?!

Fick inte världens bästa resultat från tandläkaren för S, men tur de går att laga. Så de blir 2 tider till ena för att fara dit och kolla på alla saker som ska användas och andra tiden för att laga hålet i tanden, men hon var jätte duktig när tandläkaren grävde runt i munnen inte ett pip sa hon :)

Igår efter lämning på dagis vart jag uppplockad av Thess här hemma och datorn hade jag såklart med! Hängde där hela dagen och kollad på när hon möblerade om i vardagsrummet :)
När klockan vart nog mkt så var det dags att åka till dagis för att hämta hem min skatt <3
Resten av dagen och kvällen spenderade vi hemma i väntan på att T skulle komma hem.

Idag har jag absolut inga planer och de vill jag inte ha heller i detta piss väder, så ska endast ligga hemma och försöka mig på att plugga också!




Måndag...

Idag är det måndag igen och dagens uppvaknande var inte allt för trevligt med tanke på spöregnet och åskan som mullrade!
Tur att det slutade snabbt då jag inte alls är ett fan av de :/ Fyy!
Helgen har varit lugn och mysig har även hämtat ut båda babyboxarna så nu är de gjort och alltid kul med gratis saker :P

Idag ska jag med Svea till tandläkaren dock borta på porsön så vi ska snart börja bege oss ut och hoppas nu att det slutat regna annars blir det så blött!
Idag kommer även min lilla älskling hem från mommo och & moffa som jag saknar min skatt, så ska bli skönt att få hem henne <3

Ne iväg var det!

V 33

Veckobyte imorgon så som vanligt bjuder jag på en bild från denna vecka...



V 34 imorgon och 6 veckor kvar!
Härligt det närmar sig :)

Bm besök v 33

Idag var det återigen koll på mvc och bebis tycker alltid de är lika kul att sparka på bm när hon känner :D
De är mammas bebis <3
Alla värden var bra, blodtryck, p-glukos och hb, allt var super! Trots att jag slarvar en massa eller rättare sagt har inte minne att ta järntabletterna varje dag, fast efter som det var bra så gör det ju inge :P
SF mått: 29,8 cm och följer kurvan fint!
Bebis har även börjat flytta sig neråt nu, så på väg till fixering kan man väl säga då!

Tänkte även slänga upp bild från igår då det var 32+3 då jag har en bild från när jag väntade Tindra från exakt samma dag :P

Med denna bebis:



Med Tindra:



Nån skillnad? :)




Hjärtat...

Hjärtat är hemma igen oh de är så otroligt skönt att hon nu ska stanna också <3
Även barnen kom hem igår så de var full rulle en stund innan det var läggdags, annars har vi bara varit på dagis och de går super bra som vanligt!
Även byte för barnen på dagisfronten snart ska bli roligt :)

Idag kommer lillan följa med moster och moffa hem till mommo, behöver jag ens påpeka att det är en tjej som längtar :D
Hade gärna åkt upp själv men har slutprov på fredag och så har vi ingen bil heller synd, men de kommer fler gånger.
Lillan kommer då vara nöjd och de är huvudsaken :)

Ska snart åka till mvc för koll ska bli skoj att se hur mkt magen växte sen sist :D
Och lyssna på den lille såklart <3
Sen blir det att hämta lillan och åka hem och packa hennes saker som ska med innan moffa kommer :)

Ska även lägga upp en jämförelse bild på magen nu och när jag väntade Tindra bara för att se om det är nån skillnad :)

Nä iväg var det!

V 32...

Idag har vi veckobyte till V 33 så en bild från V 32 bjuder vi på!



Bebis sparkar runt som bara den och konstant, men inte så jag känner av det på natten ännu :P
Men den är duktig att sparka på sidan vars huden är super tunn och de är inte lika bekvämt :)
Men men bara 7 veckor kvar nu <3

Fredag...

Fredag igen och veckan har sprungit förbi!
Har fått goda nyheter och ingen kunde vara mer lycklig än oss :)
De ska nog blir bra!

Har även hunnit med middag hos Karro, fått mitt hår klippt de behövdes verkligen var evigheter sen, ska göra det mera regelbundet nu.
Har budat hem en overall till bebisen så nu längtar vi tills den kommer så ska nog en bild komma upp på den också :)
Har världens bästa mamma som skulle köpa de vi behövde från Ikea till bebisen <3
Har även spenderat en kväll på tuna med lite film mys :)

Annars kommer denna trista dag som började skit bestå av städning så de är gjort innan helgen då vi har annat att göra, byte av sängkläder och självklart plugga!

Sen fick vi plats fortare än vi kunde ana, de gick fort så de är bara hoppa på den medan chansen finns, de kommer att bli super :)

Snart är det söndag och min älskling kommer äntligen hem <3

Dags att sätta igång med dagen, fast ska nog se lite tv först....