Helg....

Då har det gått nästan en helg till :) Och den har varit rätt mysig.
Var hos Karro på fredan och umgick lite medan älsklingen hade några kompisar här, så vi gick dit ett tag sen var de bara hem och lägga lillan och sen såg man bara tv själv. Tills älsklingen kom hem, sen vart det sängen...

Och igår såg man på Beck hela förmiddan och hade tid i tvättstugan för att tvätta täcket och kuddarna, de behövdes verkligen säger jag då bara. =) Sen gjorde vi oss iordning och begav oss in till stan, där vi skulle lämna Tindra hos farmor nån timme för att sen gå på bio bara vi 2 :) (de händer inte ofta nu mera då de bara är han och jag. Vi såg på Jumper och den var skit bra, den kan jag verkligen rekomendera :P
Men de hade dock inte gått så bra hos farmor, eller jo tills Josefin hade varit hemma hade de gått jätte bra men sen var hon bara ledsen. Men så fort vi kom in genom dörren och hon fick komma i famnen på oss så vart allt bra igen :) Hon är nog lite extra mammig och pappig just nu. Mammas lilla tjej =)
 
       

Idag blir det dock inte att göra så mycket för de är snöstorm här :) Så de blir nog bara att vara hemma.

Till veckan blir det fika med tjejerna på stan, ska bli kul var ett tag sen man träffade dom ;)

image114

Så de var allt för nu....


Världens....

Jag kan helt ärligt säga att jag har världens bästa pojkvän :D      
Fick världens finaste alla hjärtans dag presenter av honom <3
Jag fick en skål som var hjärtformad, doftljus som luktar jordgubb och stenar att lägga i skålen :) Jätte fint. Plus att jag fick en ny MOBILTELEFON :D (Har klagat på min gamla ett tag för att den gör som den vill och inte som jag vill :P ) Och så kom han hem med en ny åt mig. =) Min söta älskling. <3
 Så här ser den ut, en W580i.

Men jag måste ju även säga att jag hittade ett jätte gulligt kort åt han :) Som det stod:

"Har du tänkt på....  ....Hur bra vi har det tillsammans! Jag vill att det ska fortsätta vara så. Kram på Alla Hjärtans dag! Älskar dig" (De tyckte jag var gulligt iaf :).


Annars har veckan varit lugn bara varit hemma. Hade velat fara på babysång i tisdags tror jag att det var men missade ett sms jag fått, så de vart inte. Hade varit roligt att fara. Men de kanske kommer fler gånger :)

Har även varit på hälsokontroll med Tindra i torsdags så nu väger hon 8815 gram och är 74 cm lång :P Hon har bara gått upp nästan 1 kg på 2 månader men har dock växt 5 cm på den tiden :D

    Här står hon i sin hoppgunga :)

    Hon har på sig en sjal med Hello Kitty, som hon är skit söt i ;)   Vinkar :) 
  Leker i mammas kökslåda :P       Sötungen (:    Nyvaken med ruffsigt hår =)

Och nu på början av helgen var man hos karro under kvällen och var onyttiga :P Resten av helgen blir att vara med älsklingarna. Ja förutom i morgon eftermiddag då man är bjuden på middag hos Tindras gammelmormor och gammelmorfar :) Alltid trevligt de.

Såja de var nog allt för denna gång. :)
image108

8 månader....

Idag vart Tindra 8 månader gammal :) Hon är mammas stora tjej :P
Och att hon pratar en del, nu säger hon mamma också :D Söt ungen där =)
Hon säger även pappa,titta, hej, ampa (lampa) Och så pekar hon också när hon säger nå =)

Veckan har varit väldigt lugn, vart sjuk under söndagen och mådde piss, hade feber, huvudvärk tills tisdag eftermiddag. Och de är tur att Tindra har så fantastisk gammelmormor och gammelmorfar, ja och farmor såklart. Som var med henne hela tisdagen så jag fick vila och bli frisk :)

Och som tur var så klarade Tindra sig från att bli sjuk. Hon var lika pigg och glad som alltid med sin enorma energi :)   
 
   

Och under helgen var vi i happis hos mamma & pappa och hälsade på. Och de vart såklart ett besök till Ikea (vad annars) ;) Men de var skönt att komma bort och bara få ta det lugnt. =)

Mammas charmtroll :)          
Som sitter i sin nya låda. (där hennes leksaker ska vara i egentligen :P)


Så nu får man se vad helgen har att bjuda på :)

Ska se om Lillan är vaken än :) Hon var vaken 8.45 men somnade om 9.15 och sover än :P Tyvärr så kunde inte jag somna om då :)

Men först såklart en söt bild på Tindra : (de är inte jag som lärt henne att göra så där) ;D
image98

Hej så länge :)