Helg...

Redan fredag idag och vi har redan tagit helg!
Skönt!
Lillan vart hemma hela denna vecka från dagis igen.
Idag är mommo & moffa i lule så dom kommer snart och hämta mig och lillan så ska vi åka med till moster och vara där och umgås :)
Lillan längtar tills dom kommer <3
Idag var det super väder med + grader, de är skönt vi hoppas på mera såna dagar och nu helst i helgen så man kan vara ute en massa :P
Utöver de så har vi inte några andra planer för helgen, bara mysa...
Snart söndag igen tyvärr men tur att man har lite att göra i veckan så då kommer de gå fortare tills de är söndag sen igen =)

Blir af på måndag för möte med min handläggare och på tisdag skulle jag nog följa med Karro på nå info och på tisdag ska jag även på ett annat möte, så håll en tumme för att det går bra!! :D

Var allt jag hade för idag och nu snart blir vi upphämtade :)




Alla...

Idag är alla barnen hemma på barnens egen begäran om att hellre vara hemma än fara på dagis, hela bunten!
Men de är härligt barnen roar varandra, synd bara att de var -18 ute så då är det inge roligt att vara ute och leka för de vet jag att dom skulle rå gilla :)
Nåja kanske blir lite varmare mot eftermiddan då...
Annars har vi absolut inga planer alls för dagen utan vi tar den som den kommer!


Åka lapp är helt klart bäst :)

Måndag...

Ny vecka och hjärtat mitt är hemma, de är så underbart :)
Igr var det utvecklingssamtal på dagis och de gick jätte bra vi har en underbar unge <3
Lillan var hos moster under tiden sen åkte vi hem till älsklingen :)

I helgen har vi sålt iväg båda sofforna och de gick otroligt fort, vi räknade inte med att få dom såld inom 24 timmar båda 2 :P
Men de fick vi och så köpte vi en stor grön divan soffa av Thess och jag älskar den, den är så sjukt skön precis en sån vi ville ha :D


Igår sa lillan att hon ville på dagis idag men när vi klivit upp imorse så var det nej jag vill stanna hemma och de får hon ju såklart :)
Så idag ska vi nog inte roa oss med så mycket utan blir nog att bara vara hemma, lillan är lite snorig och har fått hosta :/ Så vi ska mysa på hemma bara :)
Lillan längtar tills ikväll då barnen äntligen kommer hem :D

Just nu leker lillan i mösslådan och klär på sig diverse saker :P
Sötbarn <3


<3

Helg...

Veckan har varit lugn och tyst = trisssssst!!
Vill ha hem mina barn :D

Plockade ner allt julpynt och julgran i måndags och packade undan de och satte de där de ska vara! Skönt men gardinerna tog jag ner först på tisdag och satte upp nya, även nya dukar så nu är julen borta tills nästa vinter iaf :)
Stor städade här hemma så de vart riktigt rent, finns ingen bättre känsla än när det är rent och luktar gott!
Inte gjort mycket vettigt tyvärr, men nu är det fredag och den har vi spenderat hos Karro ätit mat, sett film och ätit godis :) Fredagsmys alltså!
Imorgon ska vi storhandla börjar sina i frysen så dags att fylla på!
Lika att passa på när vi har bil i helgen.

Imorgon kväll ska vi även ut och äta, ska bli trevligt :)
Snart är det söndag, som jag längtar efter min prinsessa <3


<3


Söndag...

Söndag idag och de är varmare ute men då är det såklart snöstorm typ, de är så typiskt!
Men vi ska nog ändå ta oss ut så barnen får leka i snön en stund iaf :)
De kommer dom gilla och de behöver dom efter att suttit inne igår så ut och röra på sig behövs :P
Idag blir det även väfflor till lunch så de kommer dom gilla =)

Idag ska lillan åka till sin pappa och bli borta 1 vecka igen :/ Usch hatar detta kommer ju sakna henne som en tok <3



Nåja hoppas på att veckan går fort så det blir söndag igen snart :)

I veckan har jag tänkt att plocka bort julen och allt sånt, är ju som dags nu har bara inte tagit mig ork till de än och de är ju perfa att sysselsätta sig med på dagarna :)

Nu sätta igång och vika tvätt och sånt....


Ledig...

I måndags var jag och lillan ute i de sköna vädret, härligt med varmare dagar vi hoppas på flera.
Lillan har inte velat fara på dagis alls i veckan utan när jag frågar henne om hon vill på dagis säger hon: Nej, vill vara hemma med dig mamma :)
Hur sött är inte de då :))

Vi har lullat på här hemma och sysselsatt oss med att bygga pussel, ritat och sånt :)
Idag vart även karln hemma så även barnen såklart och de har varit uppskattat av barnen att få leka, när dom saknat varandra <3
Även imorgon blir vi utan dagis då lillan ville vara hemma och klart hon får de, hon är ju ändå heltid varannan vecka så ledig måste man ändå få vara om man vill =)



Även idag tog jag med stora barnen och rastade dom i snöbacken och kul hade dom, åkte lapp och hade sig :D Även jag höll på att dra en vurpa på väg ner från backen, de roade barnen iaf :D
Vi hoppas på fortsatt bra väder så vi kan vara ute en massa resten av veckan och helgen också!


De är så underbart med alla barnen hemma igen, vi har ljud och bus här hemma igen och inget kan slå de, inget <3


<3

Söndag...

Veckan har varit lugn och nu under helgen har vi städat och fixat på här hemma och ska fortsätta med de idag, rullgardiner ska upp och diverse saker!

Men det bästa med idag är ju självklart att mitt hjärta kommer hem <3
Tooook saknar efter henne så de ska bli så skönt, längtar <3
Räknar ner timmarna tills klockan blir hav 4 :)
Nu har vi haft tomt här hemma länge nog, nu får alla barnen gärna komma, helst nyss ;)


Mamma längtar efter dig älskling <3


Nu ska jag sätta igång och väcka min karl som sover än så vi hinner med allt vi ska idag :)

Tomt...

Vi hade en super nyårsafton med gänget <3

Lördag var vi och handlade och sådant skoj och söndag köpte vi hyllor ska få ordning i förrådet som nu bara ser ut som kaos.
Men de är en bra början iaf.
Hämtade även hem barnen i söndags och en snabbvisit hos deras farfar innan vi tog bussen hem för att laga mat och allt sånt.

De är så tomt hemma utan mitt hjärta <3
Saknar henne som en tok :(
Men fick pussa på henne i söndags en sväng iaf när dom var förbi och hämtade hennes jacka :)

Igår vart det att ränna med Thess och Oliver, först till återvinningen och sen byta bil och kolla på soffor och en sväng på dollar :)
Trevligt att komma ut lite.

Idag har jag inte haft nå ork överhuvudtaget till att göra ett dugg, rastlös men orken fanns inte helt enkelt... Blä
Hoppas på en bättre dag imorgon!

Om man skulle ta och göra middag nu istället!


Älskar dig av hela mitt hjärta <3