11 månader

Ojsan hoppsan helt glömt bort att skriva om våran lilla busunge som nu mera är 11 månder, snart är han 1 år!! De är så sjukt hur fort tiden går!!!
Har dock ingen vikt eller längd då de är kontroll först när han blir 1 år!
 
 
Han är fortfarande världens goaste bebis, visst han har humör och blir arg när han inte får göra som han vill :P Men de hör till :)
När vårat bus var 10 månader och 3 veckor ungefär så tog han sina första steg! Så duktig!
Nu mera släpper han helt själv och går, kanske inte jätte lång bit men han släpper och är hel nöjd när han lyckats med de. Han reser sig upp och går in och ut mellan dörröppningar och till andra saker som passar!

Han är så sjukt duktig våran skrutt <3<3<3
Förvånar mig inte alls om han kanske till och med går tills han fyller 1 år! Vi får väl se ;))
 
Mammas hjärta <3<3

<3<3<3

Kärlek är någonting underbart <3
Jag har den finaste kärleken till mina barn men även till världens bästa man <3
Älskar dig otroligt mycket älskling, du är min värld, mitt allt <3
Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord, den är oändlig <3
 

Du och jag för evigt <3
 
 
 
Kom ihåg att aldrig någonsin ta något för givet!