Fixat ;)

Såja nu har man fixat Broors gran också :P (Hon behövde verkligen min hjälp såg jag när jag kom dit, granen såg ut som hej kom och hjälp mig och ingen kom) ;D Så de är bara att kolla i Karros blogg hur fin den vart :)

Fast den jag har här hemma är ännu finare, lägger upp en bild på den sen =)

Så idag har man inte gjort så mycket alls, har mest bråkat med bilderna som jag har klippt och tejpat för att dom skulle passa i ramarna som Christoffer köpte till sin mamma å pappa i julklapp.
Och även varit förbi karro en sväng och hämtat nå ramar och visat lite kort och tog lite kort medan man ändå var där....
Sedan gick man till ica som vanligt ungefär och sen hem för att  diska (de kan jag lova att det var ett berg) och laga mat ;)  
Och jag kan lugnt säga att det tog tid att fixa bilderna till ramarna, har bara gjort en men håller på med den andra men tog en paus nu för att skriva lite :) Och för att finna lite insperation för att fortsätta.... Plus att jag ska slå in dom.

Och så kom jag på vad jag kunde ge min mormor & farmor i julklapp från Tindra :) En bild på henne själv såklart, de blir nog uppskattat =)

Tindra när hon leker med Karros kamera :)
image28

Här är bilden på Tindra med sin pepparkaks dräkt på sig =) Med tillhörande mössa:)
image29


Tindra i mosters famn och kollar på katten :)
image30


Tindra när hon gör ett av sina ljud :) Just vid de här tillfället så frågade jag henne hur man låter när man tar kort: Och då ser de ut så här... (Och vanligtvis så blir hon röd som en tomat i ansiktet när hon gör så.)
image32

Lika glad som alltid =)
image33

De var allt för denna gång.....


Kommentarer
Postat av: jonna

nå så söt hon är:)

2007-12-18 @ 21:59:54
Postat av: Lotta

Vad kul att du börjat uppdatera dig oftare, älskar att läsa din blogg. :-) Haha Tindra är så söt, alltid öppen mun på alla bilderna. Hon är så stor redan! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback