Piss väder....

Hmpf skrev sist att de varit bra väder så vaknar man upp till ett snöoväder typ :S J-vla skit väder säger jag bara. Känner inte så stor lust att gå ut i de här vädret alltså, men har inte bestämt mig om jag ska göra de än....

Funderar på att gå till Karro är roligare att vara där än bara här hemma där det absolut inte finns ett skit att göra :) Men ska isf göra klart maten så de är fixat innan vi går.
Plus att Christoffer ska mest troligt och träna efter jobbet så då blir de ännu länge att vara hemma själv =)

Nu leker lillan i sin gåstol som hon tar sig runt med, fast mest bakåt men framåt om man peppar henne lite. =) Annars så öppnar hon dörren till tv bänken och sliter ut alla dvd filmer som är i hyllan :-P
Och endast för att jag ska komma dit för att plocka upp det åt henne så hon kan slita ut allt igen :D
Kom på att jag hade lite nya bilder i kameran på sötnosen =) 

        

Och igår var vi hos Karro igen och smaskade massa godis ;P
Sen kom Christoffer och hämtade oss så åkte vi hem och åt middag, sen skulle han iväg för att fixa några lampor i bilen till besiktningen så de var klart. Då passade jag och Tindra på att följa med fast han släppte då av oss på Ica Maxi istället.
Var skit skönt att gå runt där i lugn och ro och kolla på massa saker utan att ha en stress-pelle i hasorna som säger att man är långsam ;D Men älskar han för de <3 ;)
Så medan Tindra tyckte att det var skönare att sova ungefär halva tiden vi var där så kollade jag lite på kläder åt henne men de fanns inte så mycket. Ska köpa bättre till sommaren så man får rätt storlek och så :)
Men dock så hittade jag 2 st linnen åt mig själv ;D Jätte fina och hade ingen sån modell så de vart bra och billigt var de också :P Och så hade dom även rea på muggar, inte för att jag dricker kaffe men man kan ju ha annat i dom. =)
 

Sen kom Christoffer och pappa Sture dit och vi handlade de sista och så fick Tindra lite matburkar av farfar också. :) Alltid behövligt...
Sen var de bara att åka hem och se på tv tills de var dags att sova :)
         

Tindra äter macka med pappa :)
image161

Tindra i gåstolen =)
image168

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad hon växer våran gullunge!

2008-04-09 @ 20:11:03
Postat av: jonna

ja dessa karlar är då alltid besvärliga när man är och handlar med dem:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback