Stan....

Så idag har man vaknat ganska så tidigt kring kvart i 8 ungefär, inte riktigt då man vill kliva upp på en lördag morgon :) Men så är det när man har en liten en som vill kliva upp å leka och de måste hon få göra såklart =)
Men imorgon får man sova lite extra iaf för då är det älsklingens tur att gå upp med henne :D
     

Idag har vi hunnit vara i stan ett par timmar också, var upp på babyproffsen och kollade efter en vagn (en sulky då) att ta med till Turkiet :) Som vi för övrigt åker till om 5 veckor och 3 dagar :D

Iaf så hade dom några vagnar på rea så dom var inte alls dyra, men dock som vanligt så var vi då oens om vilken färg de skulle vara på de ;P Christoffer ville ha en kamoflage färgad (om man stavar de så) =) och jag tyckte att den limegröna var finare :)

Men vi beslöt oss för att fara till Barnens Hus imorgon och kolla vad dom har för utbud där istället, så kanske vi hittar en färg som båda gillar :D
De är alltid ett problem de här med färger för oss, jag vill ha en ljus och lite mer "tjej" färg ungefär medan Christoffer hellre vill ha mörka "kill" färger på grejer :) Men för de mest så brukar det bli att vi tar den färgen jag vill ha :DD hahah......

Så hade jag köpte en jätte söt mössa åt Tindra i onsdags men då vi kom hem och provade den så var den för liten.... Så det var bara att lämna tillbaka den igen.
Kollade om dom hade några andra mössor men ingen i rätt färg eller storlek. Ja, jag vet att jag är en aning kräsen när det gäller sånt ;)
Plus att dom har jätte fina "Hello Kitty" kläder åt Tindra i jeans material klänningar, kjolar, hängsel byxor och lite annat. Som jag bara måste köpa åt henne till sommaren :D

Och jag hittade även ett par mjukis byxor åt mig med samma märke som var skit fina, som jag ville köpa men som vanligt när man då hittar någon man vill ha, så finns det inte i rätt storlek eller i den färgen man vill ha.
Men vi ska fara till storheden imorgon och kolla på Lindex och H&M efter mössa åt Tindra, så ska passa på att se om dom där byxorna finns där ute :) Förhoppningsvis gör dom de. =)
Annars fick jag bara med mig ett svart linne hem ( av Christoffer) :) Min älskling <3

Tindra nybadad och äter välling :)   Och ja Tindra vill ha kameran så fort man tar fram den :D
              

Nej ska se klart Las Vegas nu sen mysa med älsklingen.... Och Lillan sover redan så gott :)

image188

Hej på er :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, nog är vi ;D

Postat av: Mamma

vad ni hinner med under veckorna!
Va lillan e söt och va man får skratta när man läser din blogg!
Nog har du det du gör med en liten i huset!
Kramisar till er alla! Mamma

2008-04-20 @ 11:25:45
Postat av: Lotta

Åhå ska ni till Turkiet?! Du, Tindra å Christoffer elelr? Fan vad jag är avis.. :-D Hoppas ni hittar en vagn i rätt färg då.. ;-) Haha

2008-04-20 @ 15:24:35
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Lotta

Åhh vad roligt, hoppas ni får en underbar resa! Vad snäll hon är som bjuder! Ska bli kul å höra ALLT om resan sen.. ;-) Bild på vagnen?!

2008-04-21 @ 09:38:27
URL: http://lottis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback