Gott Nytt år!

Då var år 2008 slut och de nya året börjar.
Med lite tur så blir det ett lyckligare år....

En liten års resume då:

Året började som vanligt, var mammaledig med min Tindra och var mest hemma och umgicks med folk.
Februari kom och även alla hjärtansdag då jag fick den bästa presenten jag kunde tänka mig, fick min mobil som jag fortfarande gillar :)
Året fortsatte och Lillan vart bara större och större och vi började leta efter en större lgh till oss.
Maj kom och då åkte vi på semester till Turkiet, den resan var de bästa någonsin och sällskapet skulle jag inte ha bytt ut för något alls... Vi kom hem och då var det Tindras 1 årsdag! 
Som vi firade med familjen med massa fika och presenter såklart :)
Vi flyttade även till nya lägenheten och fick vatten skada i badrummet och flyttade igen till en lägenhet i Kyrkbyn medan dom fixade i våran. Som dock tog över 1 månad att göra.... Sen fick vi flytta tillbaka och känna oss som hemma ett tag iaf.
Kom en dålig period i slutet på augusti och allt kändes skit. Fixade en massa och fick mig en egen lägenhet med Tindra som vi flyttade till i november och bor här ännu och trivs jätte bra =) Köpte massa grejer till lghn så vi skulle känna oss som hemma.
Hade en bättre period fast den gick över i skit igen efter en massa lögner och skitprat...
Sedan kom december och jag fyllde år, fast de var inge speciellt som vanligt.
Julen närmade sig och julklappar inhandlades och vi åkte upp till byn för att fira julen där. En mysig jul var det men dock så fortsatte känslan i magen av en tomrum som gapade tomt...
Känslan finns kvar fortfarande.

Fick bra julklappar och handlade upp presentkortet på Ikea som jag fick på en gång plus lite till :) Men de gjorde inge, var saker jag behövde.
Har dock inte än ens hunnit vara ut och kolla på nya kläder vilket jag skulle behöva. Och Tindra också för den delen, fast hon fick presentkort i julklapp som hon får handla kläder till sig för sen :)
Och Tindra fick julklappar i mängder ska fota och lägga upp sen nästa år :P hihi

De var vårat 2008!
Och förhoppningsvis så kommer 2009 bli ett bättre år för oss, eller för mig iaf. Så jag kanske kan få känna mig lite gladare och vara lycklig mer än när jag har min skatt hos mig.

     

Vad är det för mål jag vill uppnå under 2009 då?
De får ni vänta med att veta tills imorgon för nu orkar jag inte skriva mera, ska sätta mig i soffan med Karro och Anna och dricka min pepino med fuktsoda mums! :)
Och så ska jag hämta lite onyttigt bara för att det är gott :D och för att det är nyår såklart..
Min lilla tjej sover redan sen nån timme tillbaka, hon var ruskigt trött så då är det lika att sova. =)



Gott nytt år på er önskar Tindra och Jag då!
Och till er som super ikväll, hoppas ni mår prima imorgon för de kommer jag göra iaf!!

Gott nytt år!
Vi hörs nästa år...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott Nytt År på Er!

Försökte sms:a igår men det gick inte! Var överbelastning eller någe!

Ha de bra tills vi hörs o syns gumman!!!

Pussar o kramisar i massor!

2009-01-01 @ 14:36:34
Postat av: Lisa

Okej, det är då bra att veta! :) Då kan jag handla i samma storlek som han ska ha, för då har han ju nånting att växa i :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback