Hemma...

Nu har man tagit sig hem iaf.
Fast även om det inte är allt för roligt att komma hem till en tom lägenhet, så är det skönt att vara hemme igen...
Tog sin lilla tid med packning av bilen och urpackning och sedan handling eftersom det gapade väldigt tomt i kylen och jag kan då säga att bilen var full, storheden var full med folk och min hall är full i grejer :P
Skulle vilja packa upp det med eftersom jag har fått hem min lilla skatt så orkar jag inte leva om en massa nu när hon somnat. Tar det imorgon istället har ju hela dagen på mig.
Saknade min lilla tjej så otroligt mycket men nu har jag henne till fredag eftermiddag iaf :)
Ska även slänga upp Tindras kök imorgon och se hur stort det är och vars i hennes rum det får plats...

Nåja jag har lite saker att pyssla med och sen så ska jag nog se filmen i 3 an på 20 min, i brist på annat. Fast jag lånade ju några filmer av mamma & pappa innan vi for så de finns annat att se på också och filmen visar sig vara dålig.
Och imorgon är det nyår. Inge speciellt med de för mig i år heller, tredje året man inte festar då. Fast inte tar jag skada av de inte. Ska fira nyår med min lilla älskling, Karro och Anna med god mat och säkert onyttigt :P

Nä ska fixa lite och sånt innan de är dags att bänka sig vid tvn med lite onyttigt =)



Hörs imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback