7 månader....

Idag vart min lilla Tindra 7 månader gammal :) Stora tjejen är hon nu....

Ja nu har man bara tagit det lungt ett tag. Man har passat på att vara med älsklingen medan han var hemma under jul och så (:
Så nu har det gått tillbaka till vardagen så man är ensam hemma hela dagarna med lillan och umgås med älsklingen på kvällarna....
De funkar ju och så är det ganska så skönt också =)

       

Annars har det inte hänt så mycket, förutom då att Tindra kan sitta själv och så står hon på benen när man ställer upp henne, rätt länge står hon nu också. Min duktiga tjej :)

Här sitter hon och leker med hennes katt som hon fick i julklapp =)
image60

 Här står hon på bordet =)
image64

Så ska sätta mig och se tv med älsklingarna nu =)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Fan vad söt hon är :D
Bror, jag kommer att blogga på min hemsida nu istället :)

2008-01-07 @ 22:28:31
Postat av: Lotta

Åhh hon har blivit stora flickan redan.. :-) Alltid det där underbara leendet man bara smälter för.. :-)

Postat av: Karolina

jodå, det var askul.. NOT :P

2008-01-09 @ 15:15:24
URL: http://cruzidull.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback