Sol....

De vart sol idag iaf tydligen och det är riktigt varmt och skönt ute. :P
Sitter ute på balkongen nu, solar och surfar runt lite i brist på annat att göra.
Försökte lägga Tindra för att vila där kring 12 tiden men de ville inte min unga dam utan hon skulle vara vaken och de fick hon då ;)
Så vi tog på oss skor och gick ut för att hitta nån gunga som hon kunde gunga i en stund. Vi hittade en en lite bit bort bara och hon gick mesta vägen dit själv. I sina nya sandaler :)
Och gunga var en riktig höjdare för lillan som skrattade och tjöt! :D Sen gick vi o sanden lite men de var inge kul för hon fick massa sand in i skorna hennes, så då fick jag bära henne i stället =)

Efter att tag ute så gick vi in igen och åt lite lunch men sen var hon trött kan jag lova, hon somnade på 2 min :) Fast de är inte så konstigt för hon brukar bara vara vaken ungefär 3 timmar sen vila ett tag. Men idag vart det över 5 timmar som hon höll igång :DD

De visar väl bara att hon håller på att bli stor nu :)) Min lilla gullunge <3
Nåja ska fortsätta sola och läsa lite nu skulle jag tro innan lillan vaknar, sen blir det att hitta på någonting med Karro & Anna :P


Hörs sen....

Kommentarer
Postat av: Karolina

Spela kort imorrn också, broor? ;)

Postat av: Karolina

Ja det kan vi göra ;D

Haha, ja du är jätteduktig :P

2008-07-01 @ 20:11:59
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Mamma

herregud vad hon växer ungen våran!!!

Får se om man får följa med och hämta Anna!!!

Pussar och kramisar!

2008-07-01 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback