Stan...

De blir att åka till stan om ett tag så fort jag har fått göra mig klar :)
Men dom kommer snart så jag får fixa mig lite snabbt så drar vi sen... Blir att kolla runt lite i stan och lämna in byxorna så dom får ta bort den där grejen :)
Sen får vi se vad vi hittar på....
Och jag vet en lite en som behöver sova ett tag för hon har varit vaken sen strax innan 9 :P Och hon lär däcka i vagnen så fort vi kommer ut.

Mitt lillahjärta <3


Vi höra de hemskaste man någonsin kan få höra om ett litet barn i morse  :( De ryser till i hela kroppen när jag tänker på de och de gör jag hela tiden... Jag började till och med gråta när jag ringde mamma i morse för att prata med nån om de :S

Vi tänker på dig gumman och din familj <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du hört någe mer om hur det är?

Bara jag tänker på det så får jag tårar i ögonen!!!

Du har väl monterat ner den?

Kramisar!

2008-07-08 @ 16:50:14
Postat av: emelie

Tack! Det värmer verkligen att höra. Tycker så himla synd om henne :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback