Usch...

Usch säger jag bara dagen började med jätte bra väder med sol och varmt som tusan, man höll ju nästan på att smälta bort den lilla stunden vi var ute...
Och nu regnar de och åskar :S Hojja säger jag bara.
Nej, jag gillar verkligen inte när det åskar ute :/
Så jag säger som Tindra OJ! :P


Nåja ikväll blir de Rix FM festivalen mest troligt om det regna så vet jag inte om man ids fara :) men vi ser ju sen, de kanske hinner klarna upp tills dess.
Men först ska vi till Pappa Sture och äta mat och låna datorn och skriva ut nå papper, sen åker vi mest troligt in.

Och imorgon blir det att stiga upp tidigt för mig och Tindra, för jag ska till arbets på Basinfo (suck) :P
Och förhoppingsvis så kan Tindras farmor vara med henne i 2 timmar ungefär, medan jag är där.
Sen blir de hem å duscha, vila, äta och på kvällen blir de lulekalaset :) Vet dock inte än hur jag ska göra, om jag hinner till Bergnäset så åker jag klart dit för att träffa sötnosarna =)
Så de är de jag satsar på iaf så får stressa så jag hinner :D
Och har vi lite tur så kan Tindra sova hos farfar imorgon kväll, så min andra älskling kan följa med då också...



Men nu ska jag se varför min lilla bebis piper åt mig :P

Så här söt ser man ut efter att man ätit yoghurt själv :D

Hejs på er.....

Kommentarer
Postat av: Karolina

När ska vi se jeepers creepers nästa gång broor? ;)

Du måste ladda ner Venom, vi såg den på tv1000action igår, faaan vad äcklig den var!

Postat av: Mamm

Längtar tills imorgon!!!

2008-08-03 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback