Midsommar...


5 saker på min "to do-lista" för dagen:

1. Plocka lite här hemma
2. Hänga upp lite tavlor
3. Färga ögonbrynen
4. Färga håret

5. Festa!!! m.m


5 dåliga egenskaper:

1. Kan vara på riktigt dåligt humör ibland :D
2. Blir lätt grinig, om de behövs :P
3. Blir gnällig om jag är hungrig ;)


5 platser jag bott på:

1. Luleå
2. Korpikylä
3. Luleå
4. Östermalm
5. Gammelstad

5 jobb jag haft:

1. Städat för ISS på Coop
2. Praktiserat i köket på ett dagis
3. Letar jobb för fullt ;D

(Ja, jag ändrade första grejen. Lät intressantare om den här dagen istället) ;)
--------------------------------------------------------------------------------

De blir ett kort inlägg, för har massor att hinna med idag innan vi ska inleda midsommar firandet :D
Veckan har ju som sagt gått ut på att flytta, flytta, flytta och flytta lite till. Men nu är den gamla lägenheten tom och de är lite kvar att städa bara, så slipper man den sen. :P
Har hunnit packa upp lite grann här i nya men de är en hel del kvar än.... Men de viktigaste är uppackat iaf och så har jag en massa att göra sen under veckorna.

Till veckan ska Tindra på sin 1 års kontroll, fast de dumma är att Vårdcentralen i g-stan har stängt till augusti så vi måste åka till Stadsvikensvårdcentral i stanistället. Korkat....
Nåja inget att göra åt. =)

Men ska dra mig vidare och göra lite nytta så jag hinner med allt som ska göras och så att det inte blir helt sent innan man kommer iväg ;P
Ni får såklart en bild innan jag avslutar!

En kväll i Turkiet :)
(Som förövrigt ni ska få höra om senare i helgen, finns inte tid för de nu) ;)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, vad najs. Vi kommer nu, sen ska jag färga håret på bävern också ;D

Postat av: Mamma

Hoppas att ni hade roligt igår!

Det hade vi! Pappa sover ännu!!!!! Han blev rejält på lyset!!!

Kramisar, längtar efter Er!

2008-06-21 @ 14:30:12
Postat av: Karolina

Tycker du ska skriva om Turkiet innan du glömmer bort hur det var där ;)

2008-06-22 @ 21:28:24
URL: http://cruz.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Höhö. Gissa vem som är vaken?

Kanske dags att sova nu va. :P

2008-06-24 @ 02:41:23
URL: http://cruz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback