17 månader...

I fredags vart lillan hela 17 månader gammal :)
Om mindre än 1 månad så är hon redan 1 ½ år! Och på min födelsedag till råga på allt :P

Ja men nu har vi måndag igen och förra veckan tyckte jag att den gick så himla fort, så man knappt hann med. Men då hade jag en massa ärenden att göra så de kan ju ha bidragit till de också.
Den här veckan har jag endast 1 grej att göra, än så länge. Och de är på onsdag så jag ska till arbets en snabb sväng för att få feedback på min cv.

Idag har vi som mest tagit det lugnt och nu ligger Lillan och vilar lite :)
Och jag har packat ner ännu mer grejer och bytt gardiner åt C så jag fick ta ner mina som hängde uppe, har även satt upp gardinstänger så den slapp ligga på golvet.

Men igår var jag å Karro och slipade och målade bordet ett första varv och de tog tid men bra vart de. Men får se hur de ser ut idag efter de torkat över natten. Ska väl dit ikväll och måla ett varv till om de finns tid, tänkte nästan fara till storheden när C kommit hem och köpa lite grejer.
Såg i reklambladen idag att dom hade lite saker som jag behöver.
Så de får nog bli en sväng dit också. :)


Nej nu ska jag njuta av lite tid för mig själv innan min sötnos vaknar och de blir full rulle =)



Slänger säkert upp nån lista sen, såg att
Broor hade en.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback