Flyttat...

Nu har vi flytta in i lägenheten helt, eller rättare sagt i måndags :)
Och Tindra sov lite oroligt första natten men de var nog mest för att hon var lite täppt i näsan, för i natt sov hon som en ängel, från 20 - 08 fast jag ska börja lägga henne tidigare men jag kommer alltid på saker som jag ska göra innan, men de ska det bli bättring på.
Har packat upp de mest nu utom kartonger med böcker, filmer, skivor och fotoramar (har ingenstans att ställa de på än) Men har börjat sätta in lite nya bilder i ramarna.
Blir att köpa en typ bokhylla som man kan ha tvn på sen när man får råd. Så det inte kommer var så hemskt tomt på väggen där och så blir det sen att köpa ett nytt vardagsrums bord, för de jag har är lite vingligt.
Saknar att ha en säng är just lite tomt i mitt sovrum :P Ekar som satan där inne, fast då har jag alla mina kläder i påsar där som jag inte har tagit mig tid att packa upp än, men de kommer nån dag här.
Nåja förhoppningsvis så kommer min säng snart :)

Igår hade jag utvecklingssamtal med Tindras fröken och de gick jätte bra inga problem med något :)
Och lämningen på dagis går bara bra och så  har jag nu sagt åt fröknarna på dagis att jag vill att dom kommer och tar Tindra när jag kommer, för igår var det 2 vikarier som var där och dom gjorde inge utan bara satt och log åt Tindra :/ irriterande, kunde inte gå förrän en av dom vanliga som jobbar tog en liten paus från deras planering och tog Tindra.
Så nu ska det nog bli bättre med de och så jag inte behöver vara där hur länge som helst.

Var tvungen att byta gardiner i Tindras rum för de lyser in så mkt från fönstret så de blir att fara och kolla på rullgardin i helgen när mamma & pappa kommer.
Får även 2 till gardinstänger så jag kan hänga upp gardiner i resten av rummen också :)

Och jag kan skylla min dåliga uppdatering på att jag inte har internet än, men min dator borde komma snart senast nästa fredag. Dock har jag inte ens nå kanaler nä förutom 1,2 och 4 an :p Lite trist, men jag har msn i mobilen tills vidare så jag har någon att prata med när jag sitter själv iaf :)
Fick avslag från Comhem men har pratat med dom och måste bara betala in en årsavgift till dom så får jag en box i mitt eget namn. Måste ringa pappa och se om han kan betala hälften av de iaf.
För sen behöver de inte betalas på 1 år efter de. Så ska kolla de för jag har inte råd att betala hela själv men så sa ju min snälla pappa att han kunde hjälpa med de :)
Om de löser sig så har jag tv nästan vecka ungefär....

Jag vill ha min dator :)
Som för övrigt är ljus rosa :D
Haha dom som känner mig vet att jag gillar rosa! :P

Ja men idag blir det att åka till storheden snart är lite saker jag skulle behöva inhandla så ska se om dom har det.
Ska kolla bussarna nu sen drar vi, så vi hinner tillbaka till 13 ungefär =)

Skriver mer till helgen säkert eller tidigare....

Make me smile ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback