16 månader....

Igår blev Lillan hela 16 månader gammal! Stora tjejen nu...


Så få se nu vad vi har gjort hittills i veckan då.
I måndags var vi hemma tills vi tog en sväng till storheden med Emma för att köpa nytt schampoo och jag hittade ett som luktade så sjukt gott, de luktar smultron...
Och sen var vi bara hemma resten av dagen.
Tisdag var de dagis som vanligt och så fick jag en glad nyhet. Och den var att jag har fått en lägenhet, de var den jag ville ha. Och ett stort plus är att den ligger alldelens bredvid vars Karro & Emma bor :)
Men nu får jag bara hoppas på att jag får ta den sen också, men de får jag veta på måndag och blir det så, så kommer allt ordna sig till det bättre :)
Men jag hann även med att stor städa hela lägenheten, dammsuga, skura, dammtorka och rengöra toan så de vart riktigt rent och fräscht... De känns skönt!

Idag har jag fått tid till en visning av lägenheten kl 14, så de blir att göra de efter jag hämtat Tindra från dagis.
Så sen får jag se vad vi gör resten av dagen.

Men nu ska jag iaf se på reprisen av vbå och sen ta det lugnt med några avsnitt av nya säsongen av One Tree Hill :D



Hörs sen istället....


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej broor.

Kan du ringa hem hit senare ikv och ge mig ocr på bredbandet? :) Vi har fått låna stigs trådlösa internet som är assegt, men glocalnet skulle tydligen fixa allt åt oss idag. Sitter vid en av stigs bärbara datorer också som pappa fixar åt honom :) Jaja, ring ikväll, testa hemtelefonen :) Puss broor

Postat av: Jonna

Åh, vad kul för dig sötnos:) jag håller tummarna för dig. Och grattis till lillan;)

2008-10-08 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback