Arbets & åka....

Ja de vart som arbets i morse lite ovärt de kändes att ens åka dit när de tog endast 20 min och plus att dom började 10 min sent dessutom.
Men åt andra sidan så hann jag åka hem på samma biljett så de vart billigare :)

Men för övrigt så har nu allt med min lägenhet fixat sig, borgenär ringde jag in om igår och dom hade kontaktat han på en gång typ. Så nu väntar jag bara på att papparena ska bli fixade, så går allt som smort sen :P
Och de känns skönt, nu kan jag andas ut. Och just de tack Urban! :)
Och så har jag fått lite möbler av C mormor, vilket var snällt dom skulle ändå rensa bort de i flytten och då kan jag lika gärna ta de, så de slipper vara så tomt i lägenheten sen :D

Annars idag så sitter jag bara å väntar på att mamma & pappa ska komma så vi får packa bilen och hämta min bebis från dagis så vi kan åka sen :P
Men de dröjer inte länge tills dom kommer och jag har packat färdigt faktiskt ;)
Ska bara slänga ner kylvaror innan vi åker så är det klart....

Nej nu ska jag fortsätta med mitt och så hörs vi på måndag då jag kommer hem igen :)
Ja eller så kanske de blir nå inlägg i helgen vi ser ju.... :)



Vi hörs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback