De vart...

Igår vart det en lugn kväll så man satt bara hemma.
Men först var vi till storheden för att handla lite grejs och chips såklart :P är ju ett måste om man bara ska sitta hemma och glo tv en fredagkväll :)

Och Tindra har sovit lite dåligt i natt,, hon har vaknat av att hon drömt och var ledsen :/ stackars liten... Så de vart att gå upp ett par gånger och sista gången satt jag hos henne 1 timme utan resultat, så jag smög ut och så gick C upp och fick henne att somna om.
Men som belöning av natten så sov hon till halv 10 i dag :) Gode skönt säger jag bara, de behövdes verkligen.
Så nu är jag pigg och utvilad.

Så nu återstår de bara att se vad som händer ikväll??
Ids verkligen inte sitta hemma idag också, de kan bli ganska så tråkigt...
Nåja man kan alltid hoppas iaf ;)

Nej nu ska jag se en film och äta lite chips, måste ju passa på medan dom andra är ute i stugan för att fixa lite grejer innan vintern. Men så måste jag dock hinna dammsuga  och ta en dusch, fast det hinns alltid :P



Nee åter till filmen nu...
Blir väl kanske att slänga in ett inlägg senare, då jag vet vart kvällen bär mig :)

Later...

Kommentarer
Postat av: Broor

Va? Vem har du pratat svenska med? :P Fan vad mkt jag missar när jag är här :P

2008-10-11 @ 16:07:59
Postat av: Broor

E eller C? :P Jag fattar nada :P

Jaaa :D jag vet :D

2008-10-12 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback