Film...

Idag har vi inte alls gjort mycket, haft Karro på besök ett tag och sen lagat mat och busat lite...
Men ikväll blir det att jag far till Karro och ser lite film, så de kommer bli skräckfilmer :P
Gillar inte att se sådant själv men med nån annan går det hur bra som helst, fast man kanske är lite rädd men hallå de är väl de som är meningen med såna filmer eller hur? :)
Men dock så blir man dubbelt så rädd når "någon" sitter och skrämmer en innan det ens händer något ;) Lite småtaskigt faktiskt men nå vet jag man får tillbaka för de sen ;)) haha

Nej nu väntar jag bara på att C ska komma från duschen så vi får sätta ögondroppar åt Lillan så jag kan börja dra mig mot Karro och sen till Ica för att köpa snask :P
Sen blir det en massa film tittande...

Så ni får ha en trevlig kväll de vet jag att jag kommer ha iaf :D



Hörs imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback