Fredag....

Idag är jag på betydligt bättre humör än igår kväll kan jag glatt tala om...
Hade ett långt samtal igår kväll och jag hoppas att något jag sa gick in och stannar och att du tar till dig... Jag vet att en del av sakerna tog hårdare än andra, men de var tvunget att bli sagt.

Nåja till något roligare, så igår var jag med Tindra till dagis som vanligt och sen gick jag bara hem och tog det lugnt för en gångs skull :)
Sen fick jag ett paket med posten, som det var 2 grejer till Tindra som jag klickade hem förra veckan, helt gratis dessutom :P
Och så fick jag en avi med posten som de stod att jag hade ett paket att hämta ut och jag hade inte en aning om vad de var i den. Så de var bara att gå till ica efter 18 och hämta de...
Fick iaf en glad överrasking i paketet. De var en helt ny rakhyvel som inte ens har kommit ut i butik ännu, som jag fick ett provexemplar av, så den blir det att prova när man duschar senare och se om det stämmer med reklamen :)

Och de Tindra fick var en kanin handocka och ett par halksockar :)

Så och idag har vi inte alls gjort mycket utan har rensat bort lite kläder som är för små för Tindra och ändrat lite i byrån hennes, funderade även på att hänga upp hennes hylla i sovrummet, men jag vet inte vad man ska ha för skruvar så ska kolla de sen istället :)

Ja man får väl se vad som händer i helgen då, har väl en sak som kanske händer men inget är säkert ;)
Och sen så får man se om man hittar nån som känner för att göra något kul med mig :P
Jag har massor av energi nu helt plötsligt, fast då är ju problemet att ingen annan har de typ.... Och de är ju typiskt =)
Nåja de som lever får ju se!
Men förhoppningsvis så kommer det att hända nåt iaf...
Nä nu ska jag se färdigt vbå och sen se om jag hinner se lite One Tree Hill innan lillan vaknar och vill ha min uppmärksamhet :)



Ha de trevligt dag så kanske de blir nåt inlägg senare beroende på vad som sker...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback