Helg igen då....

Men den  här helgen blir dock inte lika innehållsrik som förra....
Utan jag har inte en  aning om vad man ska göra, är faktiskt helt plan lös denna gång.
Så om nån har nån idé så är det bara att säga till.
Ikväll var det väl egentligen tänkt att man skulle göra nå, fast som sagt så har jag inga ideér, så man kanske tar erbjudandet att vara hemma och spara lite pengar och kanske göra nå nästa helg istället :)
Fast åt andra sidan så är det inte speciellt kul att bara sitta hemma själv sen när Tindra har lagt sig för att sova, de brukar bli ganska så trist....
Så med andra ord har jag just lite beslutsångest angående hur jag ska göra.

Och imorgon blir vi också ensamma hela dagen och vad ska man göra? Hade varit kul att hitta på något med nån. Ingen som har lite att göra imorgon? :)
Bara att säga till....



Nåja jag ska väl lägga mig och lyssna på lite musik nu innan lillan vaknar från sin vila :)
Beroende på hur länge hon sover, så kanske jag också somnar ;)

Skriver mer vettigt sen, när jag kommit på hur det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback