Lördag då....

Eller egentligen så är det söndag nu och måste komma ihåg att ställa om klockan innan jag lägger mig, så jag har nån som visar rätt iaf :)
Ja gårdagen vart det att se film hos Karro och idag såg vi film här hos oss. Vart att se en rolig film först som Jonna tipsade om och sa att den ska vara bra och det var den också, tack sötnos =)
Sen såg vi en ny inspelad version av " The Amityville Horror" helt okej men jag är då glad att jag inte såg den ensam :P

Ja då har så gott som hela helgen gått igen och inte har man gjort så jätte mycket vettigt, men jag har idag faktiskt städat hela lägenheten med dammsugning, skurat, dammtorkat, diskat, torkat rent i köket och städat toan. Så nu har man en ren lägenhet igen känns skönt...

Har väl inte så mycket mer att säga utan de kommer väl hända lite mer saker till veckan...
Mer om de sedan.. :)



Jag ska lägga in nya bilder i datorn under morgondagen tror jag att det blir :)

Men nu blir det sängen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jonna

ingen orsak sötnos;) vad var det för amityville horror film ni såg då? är den från i år eller?

puss

2008-10-26 @ 16:40:46
Postat av: Karolina

Hehe, det var så skoj när du blev rädd av spöket i spegeln när lill-ungen var på toa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback