Lugn kväll...

Lämnade Tindra på dagis som vanligt i morse och gick hem för att städa och så vart det också, jag städade hela lägenheten och även toan.
Men dock så fanns det ingen disk så sen vart det lite trist att bara sitta och inte göra nå. Så jag gick till Emma istället för att hålla henne sällskap när hon höll på att städa sin lägenhet, hade väl kunnat hjälpa till men orka de, lite får hon väl göra själv också. :) haha

Så vi åt lite macka och såg på våra bästa år och pratade en massa. Sen vart klockan så mycket att det var dags att hämta Tindra från dagis och så gjorde jag också. Och efter de så gick vi tillbaka till Emma för att hjälpa henne att hänga upp nå gardiner :)
Fast före så svängde vi i på ica för att posta ett brev och köpa en banan till mellanmål åt Lillan.
Och vi vart kvar där till efter 16 nångång innan vi gick hem för att äta middag och busa innan läggdags.
Och Lillan var ganska så trött ikväll, hon kan inte alls ha sovit mycket på dagis men men vad gör man. Så de vart sängen redan innan halv 20. :)
 
Och sen dess har man bara suttit här för att fördriva tiden och pratat med trevligt folk på msn och de har jag även tänkt att fortsätta med ;)


Senare....

Kommentarer
Postat av: Karolina

Broor, sover du?

Jag har tråkigt o är inte ett dugg trött :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback