Nu så....

Nu är så gott som allt fixat....
Jag var i går och skrev under kontraktet och fick de i handen på en gång, gick sedan ner till soc för att lämna in papprena där så jag kan få pengar för hyran, så jag kan betala den och förhoppningsvis hämta ut nycklarna på fredag nästa vecka istället för måndag veckan därpå...
Men jag hade hoppats på att få träffa min handläggare på samma gång men hon gick itne att få tag i, så jag hoppas hon ringer mig. Så jag kan fråga uti möbler och sånt :)
Men har hon inte ringt på måndag så får jag prova ringa henne så jag kan få nån koll på allt.
Och så att jag kan flytta in nästa helg i lägenheten.

Nå nog snackat om de.
Idag har vi inte gjort så jätte mycket men dock så vaknade jag i natt av att jag hade feber och ont i hela kroppen :/ Men jag tog en tablett och drack massa vatten och la mig igen och när jag vaknade halv 10 så var jag betydligt piggare och orkade med hela dagen :)
Har även haft Emma på besök och så färgade jag hennes hår.
Vill också färga håret, fast kanske inte riktigt än ska vänta ett tag till iaf.

Nu är det bara 2 ggr imorgon och lördag morgon så har Tindra fått sina ögondroppar färdigt, så skönt det ska bli. Nog för att jag tror att det har gått över men ska ändå sätta klart alla för säkerhetsskull :)

Få se vad man hittar på imorgon kväll då?!
Ska kanske övertala Karro om att vi ska se en skräck film :P
Måste prata med henne.....

Nej nu ska jag packa upp varorna och sen blir det att se tv tills det är läggdags.



Ha en fortsatt trevlig kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback