Slut på helg...

Ja då var helgen slut igen....
Och idag har vi varit på språng mest hela dagen :)
Vi började med att gå till ica för att köpa lite grejer åt en herre som var bakis i morse, är ganska så nöjd med att jag hade en helt nykter helg :P Men de lär man väl ta igen sen... =)
Men iaf så åkte vi sedan med Emma till elgiganten och sen åkte vi till hennes mamma för att äta lite mat och fika lite. (För er som inte vet, så har jag inte pratat med min moster på över 1 år, av personliga skäl) och inget jag tänkre gå in på....
Men mest för att se när Tindra härjade runt en massa :P
Åkte sen vidare till Erika och kollade på kattungarna en sväng, sen var det bara att åka hem för att lillan skulle ha något att äta.
Och resten av kvällen har vi spenderat hemma i soffan, tills de var läggdags. :)

Och imorgon är det äntligen måndag :P Haha ja de är nog inte många som längtar tills de blir måndag men jag gör de faktiskt den här helgen. Och de är för att allt kommer att bli så mycket klarare imorgon efter mötet, som jag verkligen hoppas kommer gå bra.
Så imorgon har jag besked om jag får flytta in i lägenheten.
Så de blir väl en uppdatering om det imorgon.

För nu ska jag se tv och sen blir det sängen, så kanske de inte blir så sent...
Fast de skulle inte vara dåligt de heller ;)



Hörs imorgon...




Kommentarer
Postat av: elli

Hoppas att det gick bra!!!!

2008-10-13 @ 18:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback