Tisdag...

Ja jag ska börja med att säga, att de har löst sig med de sista på lägenheten nu!
Så jag väntar på ett samtal ikväll så jag får lite uppgifter och så ringer jag Lulebo imorgon på morgonen :)
Känns riktigt bra måste jag säga.

Ja dagen idag då var som vanligt att föra Tindra till dagis dock så kom vi lite sent, för att jag råkade somna om imorse :) men inte gör de nå.
Sen har jag bara hängt hos Emma tills jag hämtade Tindra och sen for vi tillbaka till Emma för att hänga lite till :P
Och sedan gick vi hem för att laga lite mat och sen har vi bara lekt på.

Men undra om man skulle ta sig en dusch innan lillan ska sova :)


De var allt jag hade idag, få se imorgon om de sista ska fixa sig så blir allt bra...

Hörs...

Kommentarer
Postat av: Karolina

För att det är genom det mobila bredbandet :P

Men du kommer ju ;D

2008-10-14 @ 23:24:26
Postat av: Mamma

Längtar så mycket!!!!

2008-10-15 @ 07:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback