De är...

Dagis har gått bra nu, hon vart lite ledsen idag men de gick över...
När jag hämtat henne igår så for vi till björx och hängde med Emelie & Vilma ett par timmar. En grinig tjej fick jag innan vi skulle åka hem och såg idag när jag kom till dagis att hon endast sovit 15 min :/ Irriterande att dom inte kan säga nå.
Jaja kommer själv nu kolla varje dag hur mycket hon sovit, nu mera när man inte får veta nå.
Dessa byten och inge koll...

Ja vart att vara i lekparken efter dagis idag och de var mycket uppskattat av lillan, sen vart det ica och handla lite. Resterande del har dagen/kvällen har vi varit hos Karro. Och nu sover älsklingen och jag ser endast tv och pratar med folk såklart :)


Snygg vah? ;)



¤Känner mig så delad :/
Jag vill, men kommer de gå?
Och de andra¤
Blir ju så lätt fast...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback