F***


Jag måste ju vara så korkad som går på allt du säger.
Jag var så nära att ge dig en sista chans, men efter allt du kläckte ur dig igår så är jag tillbaka  på ruta 1 igen.
Jag föll för ditt snack än en gång, hur kan man vara så godtrogen?
H*elvete så dum....
Känner bara för att gömma huvudet i en sandhög, j*vla skit säger jag bara.
Så korkad...
Som vanligt så kommer snacket om förlåt idag.
De är väl inte jag som behandlar dig som skit!
F*** you säger jag bara.

Hädanefter så ska jag lyssna bättre till dom råd jag får..

Åhh jag orkar inte.....

Kommentarer
Postat av: Nath

Goddag fröken! Hur är det med er? Så lillan är på dagis nu? Kan vara skönt både för dig och henne :) Gruvar mig för när Nova ska börja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback