Första dagen...

Idag vart det första dagen på dagis för lillan och de gick jätte bra att lämna henne där, hon har varit super glad när jag pratat om att fara till dagis så de var inga problem alls :)
Känns så otroligt skönt, jag förväntade mig de värsta, att hon skulle bli jätte ledsen.
Men de gick bra som tur var, även fast jag saknar henne en massa när hon bara är där några timmar :)
Kändes som bra att hon började på dagis nu igen så det inte blir ett så jätte uppehåll, utan kommer de till dagis så får hon vara hemma. Vill ju helst undvika de och de gick bra så...

Nåja under förra veckan hade vi det bara super skönt i solen och har umgåts med dom vi gillar mest och ni vet vilka ni är ;)
Lördag firade vi Emma som fyllde år igår! Vi hade en trevlig kväll, mer än så säger jag inte här... Dom som vet dom vet.
Och i söndags drog vi till björks för att fira Emelie som fyllde år :) Jätte skönt hade vi ute i solen med fika och trevligt sällskap som alltid där. =)

Har inte så jätte mycket att säga förutom att jag är som sagt tillbaka på ruta ett igen, blä orkar inte med de men de är ändå så svårt att släppa taget. Men de borde inte vara så svårt med tanke på allt som hänt...
Nåja får verkligen fixa de där så man kan vara lite glad igen...
Vi får väl se.

Fick för övrigt tillbaka min telefon idag och den är som ny, hoppas den håller nu men funderar faktiskt på att sälja den, är less vill ha ny... :=)


Nä ska se tv nu och prata med folk ;)
Och skicka ett mail....




"What you see´s not what you get"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade lillan haft det roligt på förskolan? Tror nog det!

Här har det börjat regna nu!

Ska snart gå i säng! God Natt!

2009-08-11 @ 21:59:16
Postat av: Karolina

Haha, jag kan tänka mig att du hade det :D

Postat av: Nath

Jag förstår det! :) Kommer ha liiite ångest att börja lämna bort henne, hon har ju typ alltid varit hemma med mig! Hon ska börja skolas in den 24:e september :)



Ha, ha, jo, hemskt snygg med stormagen! Vad gör du idag? Riktigt höstväder ute!

2009-08-13 @ 10:02:10
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback