Smått...

Lördag idag och igår gjorde vi inte allt för mycket, var till läkaren på morgonen och allt gick bra med de.
Idag vaknade vi kl 8 och har sett barnprogram och sånt, tvätta håller jag på med, snart är även de klart. Och självklart så regnar det ute, när man måste till ica idag :/ Suck!
Nå har ju ett paraply iaf men regnskyddet till vagnen har jag glömt på björx, måste fara och hämta hem den nån dag, kan som vara bra att ha. :)
När tvätten är klar och Lillan vaknat från sin vila ska vi ta oss ut i regnet och göra de vi måste, sen lär de bli att hänga hos Karro resten av kvällen, alltid trevligt :)
Tindra frågar varje morgon om moster är vaken ;P hihi sötungen min =)

Lite funderingar för veckan har man också, men en sak är klar imorgon iaf, ska bli trevligt :)
Sen finns de annat som nog ska ordnas. Väntar dock på att mina pengar ska komma, såg nu att jag fått endast 150 kr därifrån så får se om resten kommer på måndag, annars blir jag less....

Är så sjukt trött nu mera igen :S
Urk hatar att vara de...

Ja iaf så ska jag strax springa ner till tvätten och sånt...
Och sen till karro som sagt, har inte heller nå batteri i telefonen eftersom laddaren är hos just Karro :p
Måste få min laddare nu, behövs.


Tindra i sin nya mössa :)

Just de Tindras kläder som jag har beställt kom hem igår :P Ska lägga upp bilder senare idag...



¤För övrigt så är det lite upp och ner nu, vet typ inge¤


Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Va lillan e fin i sin nya mössa!!!

Saknar er någe fruktansvärt!!!

Pussa och kramar!

2009-08-30 @ 10:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback