2½ & 22...

Idag är min lilla älskling hela 2½ år :D
Stora tjejen nu!


Själv så fyller jag ju 22 år idag =)
Känner mig gammal, haha kanske för tidigt för de :P
Iaf så hade vi det trevligt under helgen och fick de jag ville ha :)
Fika fanns det och jag bjöd på en sån här tårta:


Och en sockerkaka, och mockarutor...

Och de jag fick var:

Av Karro, tack broor =)


Den här skit fina mobilen fick jag av mamma, pappa, farmor och farfar.
Tack så jätte mycket, älskar er <3

Blir som bara bilder i detta inlägg och här kommer 2 till...


Tindra var minst lika glad att mamma fick en ny telefon :D


Nu ska jag sätta igång med dagens grejer, alltså tvättta lite blir det bara ungefär :)


Bye!

Kommentarer
Postat av: thess

Grattis tjejen :)

Självklart blir det fest till helgen hehe, men har dock inte bestämt om det blir fredag eller lördag ännu, beror på vad min karl har för planer haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback