I´m out...

Full rulle hela dagen!
Orkar inte skriva om de, har bara haft en jätte trevlig dag som fick mig att glömma bort allt de jobbiga för en stund..
Blir nå bild bara, skriver väl bättre om de imorgon eller så och självklart bild på de jag fick..

Min snygga min bjuder jag på för övrigt :D
Tindra fick sig ett nytt mjukisdjur av moffa :D
Hon kan aldrig ha för många, hon ville ha den i sängen i kväll när hon skulle sova men de hade blivit för trångt med tanke på allt hon har redan :P
Men lillan sover jag ser film och pratar med folk ska fortsätta med de också.
Väntar annat folk imorgon och så är det söndag tyvärr :/ Betyder ju att mitt hjärta åker till sin pappa en vecka <3
Kommer sakna ihjäl mig....


I´m out!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahah snygg min xD

Förresten har snön slutat funka på din sida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback