Off...

Har varit sega dagar under veckan, har varit eller är rättare sagt grymt trött som mest hela tiden.
Segt att kliva upp, så vi kommit lite sent till dagis, inte för att det har gjort så mycket när dom ändå är ute direkt på morgonen så.
Har bokat in utvecklingssamtal på dagis på tisdag kl 9. Så får se vad dom säger.

Efter dagis i tisdag så gick vi hem så lillan fick äta nå, men innan de så stannade vi förbi hos Karro och lämnade nå grejs och sen stannade vi och pratade med Emma lite innan vi gick hem.
Nåväl på storheden så köpte vi mera kulor till granen :) Som lillan fick hänga upp och det gillade hon.
Igår var även en seg dag, hängde upp resten av julpyntet, så nu är det fint här hemma :)


Bild med och utan blixt, sen en på den rosa slingan som lyser fint och Tindra gillar den :)


Segt, segt riktigt segt att kliva upp idag med... Kallt ute dessutom så klä på sig fick man göra. Säger då att det är tur att jag äntligen köpt mig en ute termometer så man vet hur man ska klä sig, nå för att det gick förra vintern, men nu var det dags att skaffa en sån.
Dagens planer ser ut att bli att man städar så de är klart och sen får vi se vad vi hittar på.
Imorgon är planerna att baka lite :)

Men nu ska jag sätta igång innan jag fastnar helt och inte orkar göra de jag ska hinna med innan jag ska hämta hem mitt hjärta <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback