......

Usch och hojja vaknade med huvudvärk imorse :/
Är ingen höjdare alls plus lite magvärk på de, så min dag är räddad med andra ord :S eller så inte....
Hörde inte att klockradion ringde imorse för volymen är så låg och går inte att höja. Men jag ställde min mobil lite senare för säkerhetsskull och tur var ju de, vaknad 07.40 och fick just lite bråttom... Brukar kliva upp 07.10 ungefär för att hinna utan att stressa.
Men så vart det inte idag, fick stressa som vanligt och stressen gör att jag får ont i magen och inte kan äta :/
Usch hatar att stressa och de gör min kropp också, men de blir lätt så tyvärr....

Blä mår skit så ska gå och lägga mig 1 timme så kanske de släpper...

Hörs sen istället.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du mår bättre nu!

2009-02-11 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback