Fyllt...

Söndag kom äntligen och jag har fått hem min Lilla älskling :)
Känner inge mer än glädje så fort jag såg henne, usch hatar att vara utan henne...
Så därför är rubriken, fyllt för som jag skrev igår så är jag inte hel när jag inte har henne hemma <3 Och nu är det ifyllt igen :)

Iaf så bar vi upp grejerna och C var så snäll och hjälpte till med de innan han for hem, så de tackar vi för :)
Vi gav Tusse mat och gick ut för att gå till Karro och vi lämnade vagnen hemma så vi gock hela vägen, tog en liten längre stund när Tindra skulle slänga sig i snön hela tiden. Sen stötte vi på Emma, Diva och Danne på parkeringen så vi pratade lite med dom och Tindra var lite rädd för både bilen och hunden. Men de gick bra sen gick vi vidare in till Karro där vi har härjat på och haft oss tills innan 8 då vi tog på oss och gick hem, Tog minst lika länge den här gången,, men de gör inget Tindra tycker de är så kul att vara ute :P

Fixade runt här hemma tills de var välling dags och sen sängen :) Vart lite senare idag men de gör inge, hon är ju ledig imorgon så...

Och förresten så vart det inte alls att sitta och se melodifestivalen igår kväll :P Precis efter att jag hade skrivit inlägget så ringer Emma och frågar om jag ska följa med till Hertsön och klart jag ville de, mest för att slippa sitta och se de där :) haha
Hängde på hertsön ett tag sen for vi vidare till s-byn och kollade på L bil som var krockad och sen till mjölkudden och sen till g-stan för att E skulle äta så jag gick till Karro för att hämta mina grejer och gick över till Emma sedan...
Efter att ha ätit en semla så for vi ut med bilen till avan över isvägen och Emma försökte sladda men de gick inge bra :p hihi
Gjorde annat sen innan vi for hem och då la jag mig att läsa en stund sen var de bara att sova :)
Skönt med lite sovmorgon, dammsög och fixade innan jag gick till Karro sen till ica för att köpa lite nödvändigt och sen kom min älskling hem <3



Nä nu har jag annat för mig, ser en film och smsar ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pussa lillan,längtar till lördag!!!!

Kramisar!

2009-02-23 @ 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback