Lördag...

Redan lördag?!
Ibland är det helt sjukt hur fort veckorna kan gå....
Nåja igår var det fredag och jag hämtade min älskling från dagis redan halv 3 för att umgås med henne, för har saknat henne efter att inte träffat henne på 4 dagar!
De är hemskt för mig, hon är världens bästa :)
De går inte att beskriva hur glad hon vart när jag kom in på dagis och hon såg mig :D Jag kan inte ens beskriva hur glad och lycklig jag kände mig när jag såg henne och fick krama om henne och pussa på henne :)
Bara jag tänker på de nu gör de mig lite tårögd :')
Kärleken  till sitt barn går inte att beskriva <3


Vi lekte och busade och åt massa gott tills C kom och hämtade henne, alltid lika svårt att skiljas från min skatt. Känns som att något i mig går sönder när jag inte har henne hos mig :/
 Men hon kommer ju till mig imorgon så de är inte alls länge kvar tills jag får ha henne hos mig igen :)

Resterande av gårdagskvällen spenderades i soffan framför tvn med godis såklart :D De är ju ändå bara fredag 1 gång i veckan, så de kan man unna sig :)
Idag blir de andra grejer däremot! Men först och främst så ska jag och Karro åka till storheden och handla lite blöjor och välling och sånt smått.
Och en sväng på "apoteket" blir det också för ikväll blir de fest. :P  Var 4 månader sen sist jag festade så nu börjar det vara dags igen.
Men mer om det sen, ska gå över till Karro nu så vi får åka. Inte för att jag ser framemot att gå ut i snöstormen, men de blåser nog inte lika mycket som för nån dag sen =)

Hörs bättre sen... :)

Söt ;)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, det var ju skönt o vara ute i snöstormen!

Speciellt med familjen Thai! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback