Storheden...

Gårdagen spenderades i lugnets tecken, städade lite vilket jag även gjorde idag när jag klev upp.
Ja, jag gillar att städa ska städa mera imorgon :P

Hämtade Tindra från dagis kl 15, men tog dock ett tag att klä på henne och hitta alla kläderna som var utspridda :) Sen fick hon åka pulka till ica, där vi skulle handla lite till middan och sånt.
Men hem ville hon absolut inte åka pulka utan skulle gå själv. Och visst fick hon de, fast de tog en smula länge än det brukar men nå vet jag de gick bra ändå.
Hon hittade även en lite äldre pojke att leka med ett tag innan moster kom och mötte oss då kastade hon sig i snödrivan istället :D
Haha hon är som söt min ängel <3


Idag har jag strosat runt på morgonen och spelat liie musik och sånt innan jag gick över till Karro och sen tog vi bussen till storheden för att handla lite mat :)
Och såklart bara för att det är helg snart så vart det lite onyttigt också, men de måste man få unna sig lite då och då :P
Men nu ska jag springa över till Karro för att äta middag och se tv typ...
Sen blir det hem och mysa med Tusse när de är sovdags :)
Och Tusse är då Emmas katt som jag har här medan hon är hundvakt :)

Hade gärna fått hända nå kul i helgen faktiskt, men ser lite dystert ut... Fast nästa helg ska de då hända en grej iaf :P Även fast det är typ 1 vecka dit så börjar jag få riktigt tråkigt att bara och endast sitta hemma på helgerna.. :S Behöver komma ut och träffa folk typ.... eller nå...
Annars vette fan hur jag ska orka...

Nej nog om sånt och nu ska jag gå, är dö hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback