Utan...

Har inte kunnat uppdatera nå sen i måndags, för att mitt internet har slutat funka helt. De gick att komma in på msn fast den loggade ut fort igen och de gick inte att komma in på någon internet sida.
Riktigt irriterande, fast den är uppkopplad så funkar det inte... Ska ringa Telia och se om dom kan lösa problemet sen. Imorgon eller kanske senare idag, få se vad jag orkar.

Har inte als gjort mycket under veckan utan de har sett ut som vanligt dagis, hämtning och sen lek hemma och sova för lillan.
Men idag fick hon äntligen åka lite pulka, hon har sagt de hela veckan när vi gått förbi den, så idag åkte hon till ica i den och vart nöjd. :)
Snart är denna vecka slut också :/ Veckorna går så otroligt fort, för imorgon ska Tindra till sin pappa igen och vara där en vecka. Kommer sakna min skatt en hel massa <3

Nåja hade inte så mycket mer att säga, återkommer när mitt internet funkar eller när jag är hos Karro och lånar hennes dator som idag :)

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback