Uttråkad...

Börjar känna mig just lite uttråkad både på dagarna och kvällarna :S Riktigt trist, kan inte ens hänga hos Karro pga att hon är sjuk och vill verkligen inte smittas :)
Just därför är mina dagar så tråkiga och ingen annan har heller tid att umgås, fast jag frågar så är alla upptagna....
Hade varti roligt att göra nå i helgen (känns som att jag skriver så om varje helg faktiskt) Fanns ju dock planer nu till helgen, men de vart inte som vanligt ungefär.
Men nästa helg har jag banne mig inte bara tänkt sitta hemma. Hör du de
Bebis  !!!
Nästa helg gör vi de vi har planerat att göra flera veckor nu eller? :P
Sen kanske de händer något annat kul också ;)

Ja iaf så har vi redan torsdag imorgon och de har gått fort måste jag säga.
Vi har inte alls gjort mycket utan varit hemma bara och varit ute och lekt såklart i snön...
Tisdag, Onsdag och Torsdag är de ju dagis på förmiddagarna för Lillan och jag roar mig med de jag kommer på helt enkelt :) I brist på annat att göra...
Nåja nå vet jag att det duger, men Broor se till att bli frisk nu alltså :D haha

Men nu till helgen kanske man får besök och de hoppas jag verkligen på, saknar er en massa! :)
 

Haha när Tindra brukar leka med min mobil så sätter hon den vid örat och så frågar man vem hon ska ringa? Så svarar hon "mommo"! :D
Och idag när mommo ringde så fick hon prata och tyckte de var roligt, fast hon inte förstår än vars rösten kommer ifrån :P
Orden rinner bara ur henne nya ord varje dag och ska peka och låta som allt hon ser. Som igår när vi var ute så var det en skata som började låta och så härmade hon de, eller försökte åtminstone :D 
Hihi min lilla älskling <3

Och såklart när mamma är framme och vill fota så tycker Tindra att det är roligare att pyssla med annat =)


De påminner mig om att jag ska ladda in nya bilderna från kameran...
Men äsch de kan jag göra imorgon så jag har något att spendera dagen med, medan Lillan är på dagis.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa och sen ta igen lite sömn, eftersom jag har haft en katt här som har skrikit dom 2 senaste nätterna, så jag varit tvungen att gå upp stup i kvarten för att jaga henne. Men men hon fick åka hem idag så då vart hon säkert nöjd iaf :)
Jag däremot kommer ha ännu mindre att göra när jag inte ens har katten att pyssla om :P Fast nå hittar jag säkert annat att roa mig med...

- Ibland förstår jag mig inte på folk helt enkelt, går de bara så där? -
- Är nog en som inte riktigt har tänkt igenom de hära ordentligt, fast inte min huvudvärk sen -

Sängen nästa.... Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hade jag bott liiiite närmare hade jag gärna hittat nåt. ;) Jag har också så himla tråkigt här hemma då dagarna när alla andra jobbar.. :-P

2009-01-29 @ 11:16:54
Postat av: Mamma

Lillan e bara för härlig!

Jag mår bättre idag och Anton visade inge feber på morgonen så han for till skolan!

Hör av mig om helgen!

Pussar o kramisar!!!

2009-01-29 @ 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback