Tror du...

Massa mys och lek har vi haft dom här dagarna med mamma här hos oss :)
Och jag har turen att inte ens behöva vara på Lernia denna vecka, så mer tid att umgås...
Är slut med lernia på onsdag nästa vecka, har endast ett coachsamtal  sen färdigt. Så skönt det ska bli.
Och genom att jag inte har nå denna vecka så ska jag bara njuta av tiden med min älskling.
Mamma släpper vi inte hem alls ;P hihi jodå till helgen kanske ;)

Var super bra väder igår så vi var ute i lekparken och gick ner till stranden sen och Tindra är inte rädd för vattnet där :P
Hade skit kul, med oss hade vi Karro, Anna och Emma, ja och Diva såklart =)
Idag var det meningen att vi skulle bada men icket de började regna och mullra så det vart att vara inne hos Emma där Tindra somnade ett tag så man tog det endast lugnt. Middag på de och massa lek som vanligt.
Gick hem för att sova och Tindra somnade ganska så snabbt och sover som en stock. :)
Ser lite tv nu blir att sova på nå tag ska bara ta det lugnt ett tag först...


Och nu till rubriken......
Måste bara få fråga om du är korkad eller tror att jag är de??
Haha säger jag bara, tror du verkligen på fullt allvar att jag inte vet att du kommenterar anonymt?! Seriöst?
För de första så är du feg j'vligt feg som inte törs skriva ditt namn, nog för att jag vet och de går att spåra, i fall du inte var medveten om de.
Riktigt korkad.
Och de är visst farligt, läs en gång till!


Tills vidare blir det att jag kommer godkänna kommentarer, sen ser vi om det blir att låsa bloggen....
Eftersom att folk inte vet hur man beter sig.


Nåja ska fortsätta med mitt och har lite att fundera på, vet ännu inte om jag ska eller inte?! De är frågan, man får väl se antar jag...


Älskling <3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback