Kalas...

Stressig morgon kan jag säga för att hinna med allt :)
Men vi hann och lite till efter de också....
Drog först till Karro för att grilla och äta sen hit för att öppna paket och fika.
Lillan har idag fått uteleksaker, cykelhjälm, cykelstol och en säng :)


Hon är ju stora tjejen och då måste man nu få en stor säng också :P
Gick bra att lägga henne i den ikväll iaf, men iofs så var hon ganska så trött varit vaken hela dagen sen typ 7-8 imorse. Så hon somnade ganska så snabbt.
Men jag tror inte de ska vara några problem, måste få henne att lära sig att man ska ligga kvar i sängen. Men de får vi ta sen då, för imorgon åker hon ju till sin pappa 1 hel vecka...
Men vi har haft trevligt idag och Tindra tackar för alla presenterna :)


Så här såg Tindras tårta ut som jag gjorde och de var uppskattat av både henne och gästerna :)

Imorgon kommer ju Tindras favorit :D haha
Så de blir mera fika imorgon och bebis jag har en låda med du vet vad om du vill ha?! ;)

Och vi hann även vara iväg en sväng till maxi för att köpa jordgubbar och hårfärg kom jag på, ska ju fixa håret i veckan :) Och de är ju såklart min bebis som ska ordna de åt mig :) Tack bebis!

Nä nu ska jag ta det lugnt en stund och se lite tv och plocka ihop lite.
Vad jag köpte åt Tindra får ni se imorgon istället, för jag kom inte alls ihåg att ta bild på de under dagen. Men jag kan ju säga att hon verkligen gillade de =)
Och så hade vi massa mys imorse eftersom hon fick komma över till min säng på morgon sidan. Så mysig denna unge! :)


Så här fin var min sötnos idag i klänningen och tofsar <3

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad alla ungar älskar mej :) haha jag är ju fan bäst :P hehe jo du idag smäller de till med håret:P puss

Postat av: Emma

haha jag är ju bäst :p Alla ungar älskar mej :D haha puss

2009-06-08 @ 07:13:01
URL: http://zmma.blogg.se/
Postat av: Emma

haha oj trodde inte de blev nå första gången jag skrev :P haha

2009-06-08 @ 07:13:47
URL: http://zmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback