On and on...

Den här veckan har endast sprungit förbi känns de som....
Men de kan ju att göra med att jag har gjort en massa saker under veckan och inte bara suttit hemma eller hos Karro. De har varit skönt att ha nå att göra så saknar jag inte mitt lilla troll så mycket :)
Men de gör jag ändå men hon kommer ju hem imorgon så jag klarar mig 1 dag till iaf.
Och idag komma Mamma & pappa till lule för att hämta hem Anton så då har man något att göra idag också....

Iaf så har det hänt en massa under veckan, har umgåtts med trevligt folk och haft de allmänt bra :)
Och i tisdags så var jag in till stan för att lämna in papper till fk så man får lite pengar snart också, tog även en sväng på stan för att kolla om jag skulle hitta något jacka åt Tindra men de fanns inge av de jag var ute efter tyvärr. Så får leta vidare helt enkelt. Men dock så hittade jag ett par skit fina byxor åt henne som jag har kollat på länge, så den här gången slog jag till och köpte dom. Även fast de kanske inte finns gott om pengar så spenderar jag mycket hellre dom på Tindra än på mig själv :)
Hon fick även 2 par sockar i större storlek, de är rätt konstigt för Tindra har så små fötter för sockar i "hennes" storlek som hon egentligen ska ha är alldelens för stora än :D Lilla tjejen min <3
Tog efter stan en sväng på dollarstore och barnenshus, hittade kritor på dollar och nytt hårspray åt mig.
På barnenshus kollade jag endast efter en vagn åt lillan, vet precis vilken jag vill ha åt henne, men måste bara få tag i en sån också :P
Men de ordnar sig...
Här är bilder på kläderna och en på min sötnos såklart :) 
 
 

Iaf så vart det storheden på torsdag för att kolla lite och så köpte lite mat också så de finns :)
Köpte ett ritblock från rusta åt lillan så hon kan rita nu :)

Igår vart det bara lugna puckar hela dagen och lite mys med Tindra efter dagis :) Sen slöa man bara hela kvällen tills jag gick hem för att sova...
Men nu har jag icke tid att skriva mera ska fixa mig sen dra till Karro och sen till ica och måste ge Tusse mat också :P
Och ikväll vet jag faktiskt inte alls vad som händer de får man se sen. Men just nu är planen att umgås med familjen utan lillan tyvärr, men de kommer fler gånger :)


Min älskling får avsluta <3




¤ I won't hesitate no more... ¤


Kommentarer
Postat av: Karolina

Alla dagar går fort numera :D

Postat av: Jonna

Hej sötnos:) ledsen att jag inte hört av mig. Har inte kunnat göra det på nåt sätt:s mitt msn har gått ut och har tyvärr inga pengar på mob. Hoppas allt är bra med dig och tindra:) Allt är okej med mig.

Puss

2009-03-08 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback