Såå...

Idag bär det iväg uppåt i landet ska bli riktigt skönt.
Har blivit ganska så tidiga mornar nu den här veckan har klvit upp halv 7, 3 dagar i rad nu med lillan, men de gör inget alls fast de blir alldelens för lite sömn får väl ta igen de sen :)
Blir så otroligt skönt att komma bort härifrån ett par dagar och endast ta det lugnt och umgås med dom jag älskar och saknar så...

Har hunnit packa också sen jag kom hem från dagis allt utom mitt smink är klart och som vanligt så har jag & Tindra mest grejer :P haha men inte gör de nå, hennes väska är ju packad så allt är med när hon ska till sin pappa på söndag också, så slipper jag packa om de sen. :)
Men om man skulle fixa de sista, inte för att det är bråttom inte men så jag slipper tänka på de sen. Måste även springa ett ärende innan vi ska åka, tänkte göra de på ett tag så de är gjort.
Så nu har jag  inte tid nå mera.
Hörs senare idag eller imorgon för min dator följer såklart med :)

¤You are¤


Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback